חדשות יהדות

הכלה מקו 402: "אני רוצה שהחתונה תהיה בבית המקדש"

אבי הכלה, החתן ואחותו פונים לעם ישראל בבקשה להתחזק ולהרבות בתפילה עבור שרה בת דינה בתוך שאר חולי ישראל

אא

אבי הכלה, החתן ואחותו מספרים על הניסים שראו בעיניהם, ומבקשים מהציבור להרבות בתפילה ובהתחזקויות לזכותה של הכלה, שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים הקטלנית לפני כשבועיים.

אביה של הכלה, הרב אברהם שפרלינג, ענה על השאלות ביחס למועד החתונה: "כרגע אין לי כוח לחשוב על דברים שהם ביד הקדוש ברוך הוא. הוא יודע מתי תהיה החתונה. אני צריך לעשות את הבחירה הנכונה יום יום, להגיע לבית החולים, לדאוג לה. בשעות הערב אני לומד קצת וממלא את המצברים. אני במשרה מלאה. החתונה? אני לא חושב על זה, זה ביד הקדוש ברוך הוא. ישועת השם כהרף עין".

אילוסטרציה ( צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90)אילוסטרציה ( צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90)

בינתיים, לדבריו, הם לא פנו לבעלי האולם כדי לדחות את תאריך החתונה. "דיברנו בחדר, בבית החולים, על אפשרויות לחתונה, שרה שמעה ואמרה לנו שהיא רוצה שהחתונה תהיה בבית המקדש", הוא אומר, ומבקש מעם ישראל להמשיך ולהתפלל לרפואתה: שרה בת דינה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

"היו פה הרבה מאוד ניסים", אמרה אחותו של החתן, ריקי הופשטטר: "גם העובדה שהיא שמאלית ולא ימנית, גם העובדה שה' שמר לה על היד שלא אבדה. כולנו מקווים ומתפללים שנצא מהסיפור הזה בצורה הטובה והבריאה ביותר, הכי מהר. מקווים שבאמת מתוך הכאב יצמח רק טוב וקירוב לבבות בעם ישראל, ושנאחל באמת ובתמים מכל הלב: מזל טוב", אמרה.

החתן, יעקב קסטלניץ', תלמיד ישיבת 'קול תורה', סיפר על דברי החיזוק ששמע ממרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי: "יש להתחזק באמונה תמימה שהכול מאיתו יתברך והכל לטובה. יש להתחזק ולהימנע מלשון הרע ומחלוקת". החתן מבקש מהציבור שכל אחד יקבל על עצמו קבלה לרפואת כלתו. "קבלה קטנה, כי אחרת קשה מאוד להתמיד", אומר החתן.

אבי הכלה מודה לעם ישראל על התפילות.

תגיות:שרה שפרלינגחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה