חדשות בארץ

הנס בצומת רמות בירושלים: "פחדנו שהמחבל יעלה לאוטובוס ויבצע טבח"

"הייתי בתוך האוטובוס כשהאוטו עצר. יצאו ממנו שני חמושים וכולנו נשכבנו על הרצפה"

אא

הנס בירושלים: הפיגוע המשולב הבוקר (רביעי), בו ביצעו מחבלים ירי לעבר אוטובוס, ולאחר מכן ניסו לבצע פיגוע דריסה וירי בשער שכם, יכול היה להפוך למסע דמים רצחני.

הצומת היה עמוס באנשים, ואוטובוסים מלאי אדם עמדו בתחנה. שני המחבלים ירו לעבר האוטובוס ונמלטו. "הנהג עוד לא פתח את הדלתות, ושמענו קול ירי אחד או שניים. כל נוסעי האוטובוס צרחו מפחד והיסטריה. האנשים שהיו בתוך האוטובוס צעקו לנהג שיפתח מהר בנסיעה, ואילו האנשים שעמדו בתחנה התחננו לנהג שיפתח להם את הדלת וימלט אותם", סיפרה אחת הנוסעות באוטובוס ל'בחדרי חרדים'.

(צילום אילוסטרציה: יונתן סינדל /פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: יונתן סינדל /פלאש 90)

"אנחנו, הנוסעים, דחקנו בנהג שיברח, לפני שהמחבל חס ושלום יעלה לאוטובוס ויבצע טבח. הנהג עמד ולא ידע מה לעשות, לא נחשפתי למחזה כזה שאנשים דופקים בהיסטריה על הדלתות והחלונות. "הנהג פתח בנסיעה איטית, אנשים נצמדו אליו עד הצומת ושם הוא העלה את הנוסעים".

נוסעת נוספת, שהייתה על האוטובוס כשאירע הירי, סיפרה בראיון בגל"צ: "הייתי בתוך האוטובוס כשהאוטו עצר. יצאו ממנו שני חמושים וכולנו נשכבנו על הרצפה. זה היה ממש מפחיד. היה לי לחץ דם גבוה והיסטריה. צעקו 'מחבלים, מחבלים'". עוד היא אמרה כי האוטובוס היה מלא כמו כל בוקר וכי לא היו נפגעים "אבל אנשים ממש נפלו אחד על השני והיה אדם זקן שנפל וכולם היו בלחץ".

מוקדם יותר הבוקר, סוכל בחסדי שמים פיגוע ביישוב קדומים שבשומרון. מחבלת שחדרה ליישוב, זוהתה ע"י תושבת ונעצרה ע"י כוחות הביטחון. בחיפוש בסביבה התברר כי היא השליכה את הסכין, שאותרה בכניסה לאחד הבתים.

תגיות:פיגועירושליםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה