בעלי תשובה

הכוכב ההוליוודי גילה את שורשיו היהודיים, ופרץ בבכי

במסגרת תכנית אירוח מיוחדת - גילה השחקן דסטין הופמן את שורשיו היהודיים, ולא יכל לעצור את פרץ הדמעות שלו כשחשב על סבו וסבתו שנלחמו על יהדותם. "אני לא מבין מדוע הוריי בחרו להסתיר ממני את יהדותי", אמר הופמן. "אני יהודי, זה מה שאני. ואלו השורשים שלי". מרגש

אא

השבוע התארח השחקן דסטין הופמן בתוכנית אירוח מיוחדת שמתחקה אחר היסטוריית המשפחה של המפורסמים, ולהפתעתו - לא רק גילה שהוא יהודי, אלא התוודע לסיפור שורשים מרגש במיוחד: הרוסים שלחו את סבו למחנה עבודה בסיביר - ממנו יצא ב'שן ועין', ועם נזקים בנפש וגוף. לאחר שהשתחרר מהמחנה, נשלח עם משפחתו לארגנטינה ומשם עבר לארה"ב.

הופמן נותר המום כששמע על סבתו הגיבורה ליבא, שניסתה לשחד קצין סובייטי כדי שישחרר את בעלה מגזירת הגירוש הנוראית למחנה העבודה בסיביר, אך תחת זאת נשלחה בעצמה למעצר. עוד המשיך המנחה להפתיע את הופמן וסיפר לו כי אחרי שהמשפחה עלתה לארה"ב - נפרדה דרכם של הוריו מסבו וסבתו שהתגוררו בשיקגו, כאשר עזבו ללוס אנג'לס.

בחיים החדשים שאימצו להם בלוס אנג'לס, בחרו הוריו של הופמן להתנכר כליל לעברם היהודי, וכך גם התחנך הופמן. ההורים עשו זאת כמובן משיקולים שנראו להם צודקים - כדי שבנם לא יסבול מגילויי אנטישמיות, אבל לאחר שהופמן שומע זאת - הוא פורץ בבכי חסר מעצורים, ואומר: "סבתי ליבא היא הגיבורה של המשפחה, ולא ידעתי עליה. אני לא מבין למה הוריי ניסו להסתיר את היהדות שלי ממני. כששואלים אותי היום מי אני, אני עונה: 'אני יהודי'. זה מי שאני, ואלו השורשים שלי. ואני גאה בהם".

תגיות:קולנועגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה