פעילות הידברות

אביונים? זה קיים, זה אמיתי

גם היום, בעולם שלנו, בו נראה לנו שרובינו איכשהו מצליחים לגמור את החודש – יש אנשים שלפני יציאה למכולת לקנות לחם וחלב, חושבים עשר פעמים

  • י"א אדר ב' התשע"ו
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חשבתם פעם על עוצמת הצפייה בערוץ הידברות?

רב אחד יושב בבניין אפור בפתח תקווה, וברגע אחד, עשרות אלפי ולעיתים אפילו מאות אלפי יהודים ברחבי העולם צופים בו. הוא פשוט מדבר איתם או אליהם. כאילו כולם נמצאים בשיחת פנים אל פנים איתו.

ביחד, אתם הצופים מהווים כוח גדול ומשמעותי. היינו צריכים אולם ענק כדי לאסוף את כולכם במקום אחד.

בואו נתרגם את הכוח הזה לנתינה. נשתמש בו מתוך דאגה ואחריות לאחים, שכנים וחברים שלנו, שלפעמים ממש ממש צריכים אותנו, אבל הם מתביישים.

לכל אורך השנה מגיעות שיחות טלפון רבות למרכזיית 'הידברות'. שיחות שכוללות בקשות שונות, שפעמים רבות אינן פשוטות. לפעמים אלו בקשות לייעוץ בעניינים שונים או עזרה בהתחזקות, אבל לפעמים מדובר בתחינה אחת, פשוטה ומזעזעת: הילד שלי, רעב!

גם היום, בעולם שלנו, בו נראה לנו שרובינו איכשהו מצליחים לגמור את החודש – יש אנשים שלפני יציאה למכולת לקנות לחם וחלב, חושבים עשר פעמים.

זה לא מצחיק, זו אפילו לא הגזמה.

לכולנו לא תמיד קל, לגמור את החודש נראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית. אבל תחשבו על הילד שפשוט לא יכול לגמור את היום. שלאמא שלו ממש אין מה לתת לו. אתם שלחתם את הילד לבית הספר עם תחפושת, והוא, בקושי אוכל בסיסי יכול לקבל. זה יכול להיות גם חבר של הבן שלך מהכיתה. הם רק מסתירים את עצמם בתחפושת של משפחה נורמטיבית.

עם קצת סיוע, הכוונה ותמיכה, הם עולים על דרך המלך.

בשנים האחרונות, אגף החסד של הידברות הוכיח שהמהפכה אפשרית. אלפי סלי מזון חולקו, אלפי חיילים נהנו ממשהו מרענן. משפחות קמו על הרגליים, אנשים העלו חיוך על הפנים.

בואו נעשה ביחד דבר נפלא: כל צופי ערוץ הידברות, גולשי האתר, קוראי המגזין ועלון פרשת השבוע, ביחד, נותנים משהו, קטן או גדול. וצוות ועדת החסד של הדברות בראשות הרב זמיר כהן מחלקים את נתינתכם לכל אותם יהודים יקרים שזקוקים לכל שקל שלכם.

משהו משתנה בכולם לטובה. שיניתם משפחה

משהו בכם משתנה. הפכתם את העולם למקום טוב יותר.

איזה דבר מדהים.

הרב שי עמר על הרובד הפנימי של מצוות מתנות לאביונים:

לתרומת זכר למחצית השקל עבור פעילות הידברות לשנת תשע"ט לחצו כאן.

תגיות:פוריםמתנות לאביונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה