חדשות בארץ

פלשתינים מאשימים: "הישראלים מערבבים בחמין שלהם את דם ילדינו"

סערה ב'סיר חמין': בעקבות תמונה שהתפרסמה בעמוד הפייסבוק של משרד החוץ, ובה נראה חמין פשוט ולצדה המתכון בערבית, הגיבו מספר עוקבים פלסטינים וכתבו כי את אותו תבית' (חמין עיראקי) מערבבים הישראלים עם דם של ילדים פלשתינים

אא

חמין (צילום: פלאש 90)חמין (צילום: פלאש 90)

הכל התחיל מתמונה תמימה של חמין עיראקי (תבית') ולצדו מתכון - שפורסמה בעמוד הפייסבוק של משרד החוץ. אמנם זו אינה הפעם הראשונה שגולשים פלשתינים נקלעים לעימותים וירטואליים עם מנהלי הדף של משרד החוץ, אבל אין ספק שהוויכוח שהתנהל שם השבוע - עבר את כל הקווים האדומים:

אמנם הפוסט זכה ללמעלה מ-200 אלף צפיות, ולאלפי תגובות ושיתופים - אך בין עשרות תגובות מפרגנות שהתייחסו למתכון עצמו (שפורסם בשפה הערבית), היו גם כאלה שהרחיקו לכת, ומצאו לפניהם הזדמנות פז להשמיץ את ישראל. היו אלה מספר גולשים פלשתינים, שהגיבו בכעס על פרסום המתכון ועל הזדהות תושבים עיראקיים ותמיכתם בישראל - וכתבו כי את החמין היהודי המסורתי שהביאו עמם עולי עיראק ארצה, 'הישראלים מערבבים עם דם הילדים שלנו'.

משרד החוץ: "לדף הזה יש כמליון עוקבים מהעולם הערבי, וזה זמן רב שאגף התקשורת וההסברה בערבית - מזהה תמיכה של גולשים עיראקיים בישראל".

תגיות:עיראקפרו ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה