חדשות בארץ

"אני האמא של החייל ששלחתם למשימה והפקרתם אותו"

אמו של החייל, שנעצר בחשד שירה במחבל למוות, במכתב לשר הביטחן משה יעלון. "היוצרות התהפכו, והטרוריסט שהגיע לרצוח הפך לחסיד אומות העולם, ובני הפך למרצח, השתגענו?!"

אא

לכבוד

שר הביטחון

ח"כ משה (בוגי) יעלון

מיום חמישי חיי נעצרו והפכו ליום אחד ארוך, כואב, מתיש ומתמשך. כל כך ארוך שהמכות בו מגיעות ללא הרף ולא נותנות מנוחה. ימים ללא שינה, ימים בהם הלילה הופך ליום והיום הופך ללילה. ימים בהן הדאגות חונקות ולא מאפשרות לי לחיות. ימים בהם נדמה כי אני חיה בחובה ולא בזכות ועל מה?? על זה שסמכתי על המערכת ושלחתי את בני לשמור על המדינה.

אני האמא של החייל ששלחתם למשימה להגן על אזרחי המדינה והפקרתם אותו. אמא ששלחה את הבן שלה לשמור על המדינה ואזרחיה, והמערכת משיבה לו אש ומשתיקה את קולו.

אני היא האמא של הילד שכל חייו הבוגרים הקדיש עצמו למדינה - פטריוט, אוהב הארץ שחלם לשרת את המדינה אבל מצא עצמו נבגד מהמערכת. אני האמא של הילד בן ה-19 שעומד בודד מול הדרג המדיני והצבאי ולא יכול לו.

בני עמד ביום חמישי מול מחבל מרצח, אך היוצרות התהפכו, והטרוריסט שהגיע לרצוח הפך לחסיד אומות העולם, ובני הפך למרצח, השתגענו?!

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

אני האמא שמסרה למדינה את בנה והמערכת השתמשה בו, התנערה ממנו ושסעה בו באמצעות דובריה. אני היא זו שנשארת שצריכה לשמור על המשפחה שלה שנקרעת מהסיטואציה שנכפתה עליה ומתמודדת עם השאלות של הילדים, הבכי, הכעס על גורל אחיהם.

תחזיר לנו את הילד בחזרה, תחזיר לנו את חיינו בחזרה. תזכור ואל תשכח שעמדת במקומו של בני רק בחדרו של אבו ג'יאד ווידאת הריגה אל מול טרוריסט נתעב ומרצח. גם בני עמד ביום חמישי מול מחבל מרצח אך היוצרות התהפכו והטרוריסט שהגיע לרצוח הפך לחסיד אומות העולם ובני הפך למרצח, השתגענו?!

אני האמא של חיילי ישראל שנושאת על כתפי את העול עבור כל ילדי ישראל פונה אליך ומבקשת שתשיב לבננו את האמון במערכת ולא תשכח מי הוא באמת המפגע.

בני מצא עצמו בסיטואציה מורכבת ואני בטוחה שכל רצונו היה למנוע אסון גדול מתוך תחושת סיכון שליוותה אותו ברגע קבלת ההחלטה. אל תשלח ידך אל בני, עמוד לצדו. הוא לא רק הילד שלי, הוא הילד של כולנו, אינו שונה מילדים רבים שגדלים במדינת ישראל ומשתוקקים להגיע לרגע שיתגייסו לצבא וישמרו על אזרחי המדינה, עלי ועליך.

אני פונה אליך בתקווה שתשמע את קולי שהולך ונחלש. את קולו של בני הזועק אליך ממרתפי המעצר ומבקש שזיכרונך מימיך כמפקד סיירת ישובו אליך ויעמדו לזכותו היום, כפי שעמדו לזכותך כשהגנת על ביטחון ישראל.

בברכה,

אמו של הילד שהופקר על ידי המערכת.

תגיות:חיילירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה