חדשות יהדות

התקבלו התפילות: שרי שפרלינג שוחררה מבית החולים

בשורות טובות: שרי שפרלינג, הכלה שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית בקו 402, שוחררה מבית החולים לשיקום

אא

הודו לה' כי טוב: הכלה שרי שפרלינג שוחררה אתמול (רביעי) מבית החולים "אסף הרופא", לאחר שחל שיפור משמעותי במצבה. שרי הועברה להמשך שיקום. בתקופה הקרובה תסתייע הכלה בכסא גלגלים, ותעבור תהליך שיקום.

בני המשפחה מסרו כי הכלה מצליחה להזיז את ידה ורגלה, שהיו בסכנה ממשית, וזהו נס גדול. "רק לפני חודש וחצי היא שכבה במצב קשה, תוך סכנה לחייה, וכיום היא יוצאת מבית החולים", אומרים בני המשפחה בהתרגשות, ומוסיפים כי "שרי תעבור תקופת שיקום ארוכה ומפרכת, אך יש לה כוח רצון, נחישות והתמדה, ובסופו של דבר בעזרת ה' תעמוד על רגליה".

בני המשפחה מודים לעם ישראל על התפילות, ש"רק בזכותם, שרי נמצאת כיום מחוץ לבית החולים", ומבקשים להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואתה השלמה והמהירה של שרה בת דינה בתוך שאר חולי ישראל.

האוטובוס עליו הייתה שרי (צילום: פלאש 90)האוטובוס עליו הייתה שרי (צילום: פלאש 90)

בתאונת הדרכים הקטלנית, שאירעה לפני כחודש וחצי, נפצעו שישה בני אדם ונפצעו שנים עשר. התאונה אירעה בקו 402 שעשה את דרכו מירושלים לבני ברק. בפיגוע נהרגו הבחורים: לוי יצחק אמדדי ז"ל, ישראל וינברג ז"ל, יעקב מאיר חשין ז"ל ואהרן מרדכי כהן ז"ל, האישה הצעירה חנה פרנקל ע"ה והמחנכת לאה מלמוד ע"ה. בני משפחות ההרוגים קידשו שם שמים באופן קבלת את הדין באהבה.

שרי שפרלינג, שהייתה כשלושה שבועות לפני חתונתה, נפצעה באורח קשה, וידה ורגלה הימניות היו בסכנה ממשית. עם ישראל העתיר בתפילה, הרופאים עמלו קשות, וברחמי שמים הצליחו במאמציהם לאיחוי היד והרגל.

כזכור, לאחר האסון הקשה, ניגשו יהודים למרן הגראי"ל שטיינמן, ושאלוהו במה להתחזק. הגראי"ל השיב כי "הקדוש ברוך הוא רוצה לעורר אותנו ורוצה שנחפש דרכינו ונחקורה. על כן חובה עלינו להתחזק, ואין כאן שאלה במה יש להתחזק, כי בכל דבר שמתחזקים יש תועלת, אך בתנאי שיקבלו זאת בקבלה גמורה בלב שלם".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:שרה שפרלינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה