פעילות הידברות

מהפכת האינטרנט היהודית יוצאת לדרך – בזכותכם!

מהי השאלה המרכזית שמופנית אלינו בימים אלה, האם עדיין ניתן לתמוך במהפכה, ומה יהיה הפרויקט הבא? מסכמים - ויוצאים לדרך

אא

את פרויקט "מהפכת האינטרנט היהודית" ניתן לסכם במילה אחת בודדת: וואו. ובשתי מילים: הפתעתם אותנו.

את האמת? התרגשנו מההירתמות, מהתמיכה, מהאהבה, ובעיקר מהאמון שלכם בנו. זה לא היה מובן מאליו, בוודאי שלא בסכומים שכאלה, אבל הוכחתם שהמציאות חזקה מכל דמיון.

הרעיון לפרויקט החל לפני חודשיים וחצי, כשישבתי עם מנכ"ל הידברות ומנהל הכספים, והתבשרתי שמצבה הכלכלי של הידברות אינו פשוט כללי, ושהארגון נכנס לתקופת קיצוצים מאסיבית (מה שאכן קרה בחודשים האחרונים). אי לכך, נאמר, אם אנו רוצים להמשיך בפעילות הסדירה של מחלקת אינטרנט/תוכן, כולל כמובן הפיתוחים החדשים שהיו בתכנון, עלינו לחשוב על אפשרויות שונות לגיוס הכסף. הבנייה לוקחת כמובן רק חלק מהמשאבים, שהרי זו לא חכמה להקים אתרים, ולהשאיר אותם ללא תוכן או טיפול שוטף. לכן מעבר לבנייה, נדרשנו גם לגייס משאבים לתפעול, להעלאת תכנים, להפצה ועוד.

האופציה המתבקשת היתה לפנות אליכם, גולשים יקרים, ולהציע לכם שותפות ותמיכה ב-7 פרויקטים חשובים שאמורים לצאת לדרך – האתרים באנגלית ובצרפתית, אתר הידברות המחודש, אתר לרב זמיר כהן, אפליקציה לשבע ברכות ועוד. הדגשנו ואנו מדגישים שוב: מבחינתנו זו לא תרומה – זו שותפות. קיבלתם את הזכות לקחת חלק פעיל ומרכזי כל כך בפיתוחים רבים שעוד ישפיעו על כך, ואנו שמחים וגאים לראות שרבים מכם אימצו את ההזדמנות בשתי ידיים.

לעמוד הפרויקט בהדסטארט הקליקו כאן

 

* * *

ביממה האחרונה, מאז שחצינו את רף ה-350 אלף שקלים (אגב, בזכות תומך שראה שהגענו ל-349 אלף, ובמקום להשלים לסכום המינימלי, החליט לתמוך דווקא ב-10,000 ש"ח. עוד הפתעה משמחת במסגרת כל השמחות הקטנות שבפרויקט), השאלה המרכזית שמופנית אליי היא "תגיד את האמת, כל הכסף הגיע מהאנשים, או שהידברות הוסיפה קצת כדי לעמוד ביעד?".

 
 

אז מעבר לכך שהשאלה גורמת לחיוך רחב, התשובה היא כמובן לא. כל שקל שנצבר בפרויקט הזה הגיע באמת ובתמים מהציבור, וכמובן שלא נקטנו בשום טקטיקה שלא קשורה למציאות.

אז האם סיימנו באמת? לא בדיוק. נותרו עוד 3 ימים לסיום הפרויקט. שימו לב – גם אם לא הספקתם לתמוך בפרויקט, עדיין ניתן לעשות זאת. כל שקל שיצטבר יעזור לנו לייצר יותר תוכן, לקדם יותר את האתרים החדשים, וכמובן – לזכות את הרבים. לכך אין גבול, כמובן.

תודה רבה לצוות אתר הידברות, שנרתם בכל מאודו להצלחת הפרויקט (כולל טורים מקסימים של מעיין כפירשירה כהןאפרת כהןציפי יהלאיתי כהןשני מויאל ונעמה גרין), וגם למחלקת הגרפיקה של הידברות, בפרט בת חן בידאני ואביבה קפאח, שתרמו את הקריאייטיב והעיצובים הנפלאים לקמפיין. תודה לרבנים שצילמו סרטוני תמיכה, ותודה לכל מי שנתן רעיונות, עצות והכוונה.

 

* * *

ומה יהיה הפרויקט הבא? עוד מוקדם לפרסם זאת, אבל ניתן לספר כבר עכשיו שהוא יושק לקראת סוף השנה, ויהיה הרבה יותר גדול, שאפתני וצבעוני. ולגבי הפרויקט האחרון, לא היינו מגיעים לאן שהגענו ללא תמיכתכם, ואנו מודים לכם שוב על האמון והאהבה. כשתראו, כבר בקרוב, את האתרים והאפליקציות צצים בזה אחר זה, תדעו לכם שהכל היה בזכותכם.

אשריכם.

 
 
תגיות:מהפכת האינטרנט היהודיתהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה