מעניין

העיתונאית עם הסקופ: בת תשע בלבד

ילדה בת תשע דיווחה על סיפור פשע לפני שכלי תקשורת אחרים הספיקו ללמוד עליו. תכירו את כתבת החדשות הצעירה ביותר בעולם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הילדה קייט ליזאק, כתבת חדשות חרוצה מהעיירה סלינגסרוב בפנסילבניה, קיבלה עדכון ממקור שלה בשבוע שעבר: כדאי לך ללכת לבדוק את הרחוב התשיעי, יש שם פעילות משטרתית רבה. היא מיהרה למקום עם עט ומצלמה, ועד מהרה פרסמה אייטם קצר ברשת – לפני שכל גורם תקשורתי אחר עלה על הסיפור. בהמשך, אחרי שערכה ריאיונות נרחבים עם שכנים ושוטרים, היה לה את הסקופ המלא על הרצח שהתרחש באיזור, והיא פרסמה עליו כתבה ארוכה, מלווה בווידיאו מזירת הפשע. הכתבה שלה עלתה לרשת לפני שכלי התקשורת המקומיים הספיקו ללמוד על הסיפור ולדווח עליו.

הכתבת החרוצה הזו, צריך לומר, היא בת תשע בלבד. היא העורכת והמו"לית של עיתון שכונתי בשם 'חדשות רחוב אורנג'' שהתחילה להוציא כשהיתה בת שבע. אבא שלה הוא סופר ועיתונאי בעברו שנהג לקחת אותה לסיורי עבודה מאז שהייתה פעוטה. והיא מדווחת במרץ על כל המתרחש בעיירה, כולל פעילות קרימינלית שנעה מוונדליזם וציורי גרפיטי ועד – כאמור – הרצח שהתרחש ברחוב התשיעי.

הילדה קייט ליזאקהילדה קייט ליזאק

לא מעט אנשים ששמעו על הסקופ של בת התשע מחו בפייסבוק על גילה הצעיר של הכתבת, ועל העובדה שהוריה מניחים לה לכסות סיפורי פשע. אבל בווידאו שהסריטה אחותה, ליזיאק משיבה למבקרים בלי להתבלבל: "אם אתם לא רוצים שאכסה חדשות כאלה, אז תעזבו את המחשבים שלכם ותעשו משהו כדי שלא יהיו חדשות כאלה!"

אביה הסביר שאת סיפור הרצח חשפה ביתו הקטנה ממש במקרה, בעקבות תחקיר ארוך שביצעה על מעשי ונדליזם והשחתה בעיירה. "היא שמעה שהמשטרה עצרה את מי שאחראי לוונדליזם, אז היא הלכה לתחנת המשטרה לשמוע עוד פרטים. מפקד המשטרה אמר לה שהוא חייב ללכת כי קרה 'משהו גדול'. הילדה הסתקרנה, ובעיירה של 5000 תושבים – היא גילתה מהר מאד היכן זירת האירוע. אנשים מכירים אותה ובוטחים בה ונותנים לה מידע. היא דפקה על דלתות, כפי שהיא ראתה אותי עושה פעם, וחשפה את המידע על הפשע".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה