חדשות בארץ

שנה לאחר הפיגוע: המחבל שדרס למוות את יוחאי שרקי הורשע ברצח

בבית המשפט המחוזי בירושלים הורשע היום ברצח המחבל חאלד קוטינה, מי שדרס למוות לפני כשנה את הצעיר יוחאי שרקי. אביו: "מצפים למלוא העונש שהחוק מאפשר בגזר הדין"

אא

בית המשפט המחוזי בירושלים, הרשיע היום (רביעי) בעבירות של רצח וניסיון לרצח, את המחבל חאלד קוטינה, שרצח לפני כשנה את הצעיר יוחאי שרקי הי"ד, בעת ביצוע פיגוע דריסה בירושלים.

במהלך המשפט, שהתנהל בשנה האחרונה, החליף קוטינה את גרסתו מספר פעמים, ואף דחה מספר פעמים את הצגת הראיות וטען לחוסר שפיות. משכך, ניסה גם להתחמק מהמשפט, בטענה שאינו כשיר לעמוד לדין.

(שלום יוחאי שרקי הי"ד)(שלום יוחאי שרקי הי"ד)

בתגובה לכך, ביקש אחיו, כתב חדשות ערוץ 2, יאיר שרקי, להגיע לבית המשפט על מנת להפעיל לחץ ציבורי נדרש על הפרקליטות, זאת על מנת למנוע את האפשרות לפטור אותו מן הדין.

אולם היום הורשע קוטינה במיוחס לו, והשופטים אף קבעו כי התכוון לרצוח בכוונה תחילה את שרקי הי"ד, ואף את הבחורה שירה קליין, בעת שהשניים עמדו בתחנת האוטובוס בשכונת הגבעה הצרפתית שבבירה.

אביו של הנרצח, הרב אורי שרקי, הגיב לדברים ואמר כי "בית המשפט קיבל היום את ההחלטה הבסיסית לקראת השגת הדין המקסימאלי האפשרי על פי החוק שקיים היום במדינה. יש לפנינו עוד את השלב של גזר הדין וכמובן שאנחנו מצפים למלוא העונש שהחוק מאפשר. על מערכת המשפט והשלטון לדאוג גם לצדק וגם להרתעה, למרות שאת הבן שלי זה בכל מקרה לא יחזיר".

תגיות:מחבלמחבליםיאיר שרקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה