חדשות בארץ

המשטרה בודקת: האם הפצוע קשה הוא המחבל?

נבדקת זהותו של הפצוע הקשה בפיגוע. חוקרי המשטרה מסתפקים האם מדובר במחבל שנשא את המטען

אא

בפיגוע הקשה שאירע אמש באוטובוס קו 12 של 'אגד', נפצעו 21 בני אדם, מהם שניים במצב קשה, חמישה במצב בינוני והיתר במצב קל. 13 פצועים מאושפזים עדיין בבתי החולים.

חוקרי המשטרה מעריכים שמחבל עלה לאוטובוס באחת מתחנות האוטובוס מארמון הנציב לכיוון דרך חברון. ייתכן שהגיע לשם מאחת מהשכונות הערביות הסמוכות, כגון ג'בל מוכבר או צור באהר, הממוקמות במרחק מספר דקות מהמקום.

אחד האוטובוסים שנפגעו (צילום: פלאש 90)אחד האוטובוסים שנפגעו (צילום: פלאש 90)

מטען החבלה התפוצץ מתחת לרגליו של הפצוע הקשה, ערבי שלא נשא עליו תעודה מזהה. נמשכת הבדיקה האם הוא המחבל, או שמא רק ישב על יד המטען שהונח באוטובוס. עוד מעריכים חוקרי המשטרה, כי מטען החבלה התפוצץ לפני הזמן.

רחלי דדון, תושבת ירושלים, עלתה עם בתה עדן על האוטובוס שהתפוצץ. רחלי נפצעה באורח קל, ובתה בת ה-15 נפצעה באורח בינוני – קשה. בשיחה מבית החולים אמרה רחלי ל-ynet כי "תמיד הסתכלתי על דברים כאלה מהצד, אבל כשזה קורה לך... אני לא מאמינה שאני כאן ולא הבת שלי. עוד חודש היא תהיה בת 16, ועכשיו היא מורדמת ומונשמת. אני מתפללת שהיא תצא מזה". רחלי ביקשה מהציבור להתפלל לרפואת בתה עדן בת רחל בתוך שאר חולי ישראל.

בתוך כך, משטרת ישראל קוראת לציבור לגלות ערנות, ולפנות למשטרה למוקד 100 בכל אירוע חריג או חפץ חשוד.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:פיגועמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה