חדשות בארץ

אביה של פצועת הפיגוע: "קראתי לידה תהילים והיא פתחה עיניים"

"שאלתי אותה אם היא מזהה אותי, והיא אמרה 'ברור'". ראיון עם אביה של עדן לוי, שנפצעה קשה בפיגוע בקו 12 בירושלים

אא

התפילות התקבלו: אתמול (שני), שבועיים לאחר שנפצעה קשה בפיגוע, התעוררה עדן לוי בת ה-16. לפני כשבועיים נפצעה עדן בפיגוע ההתאבדות באוטובוס קו 12 בירושלים. מאז הייתה מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ב'הדסה עין כרם', ואתמול, כאמור, בחסדי שמים, התעוררה.

"זה היה אחד הרגעים המשמחים בחיים שלי", סיפר אביה, חיים לוי, הבוקר (שלישי) בראיון לגלי צה"ל. "אחרי כל התהפוכות שהיו לנו בשבועיים האלה. זהו אושר גדול".

זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)

האב סיפר בהתרגשות על רגע ההתעוררות של עדן. "24 שעות אני ליד מיטתה. ישבתי וקראתי תהילים והיא פתחה עיניים. אני קורא לה: 'עדן',  והיא מסתכלת עלי. שאלתי אותה אם היא מזהה אותי והיא ענתה: 'ברור'. באותו רגע הורדתי דמעות של שמחה. זה אחד הרגעים המאושרים בחיים שלי, לראות את עדן שוב איתנו". האב ציין כי "עדן בכתה כמה פעמים, והורידה דמעות. היא עדיין המומה, מבוהלת ומחוברת לצינורות הנשמה. לא נכנסתי איתה לעומקים האלו, אבל שאלתי אותה אם היא זוכרת שהיינו ביחד, חצי שעה לפני הפיגוע, וקנינו פלאפון, והיא אמרה שכן".

חיים הוסיף ואמר כי הרופאים מאוד אופטימיים לגבי מצבה של בתו: "הם אומרים שהפגיעה שלה בדרגה 2, ושאולי נצטרך התערבות כירורגית, נקווה שבעזרת השם זה לא יקרה", אמר. "הרופאים עשו מעל ומעבר, הם שליחים. ברוך השם אין שום נזק לעדן מלבד הכוויות, אפילו רסיסים לא היו לה, חוץ מרסיס אחד קטן בעין". 

במהלך השידור בגלי צה"ל, פנה האב למאזינים וביקש מהם לעזור לבתו לקנות מחשב נייד כדי שתוכל ללמוד. במהלך התכנית, הגיעו עשרות פניות מחברות ומאנשים פרטיים שהציעו את עזרתם. האב התרגש ביותר: "אני מאוד מתרגש, זה היה החלום של עדן, וחבל שזה מגיע ככה. הצלחתם לרגש אותי כמו שלא התרגשתי אף פעם".

תגיות:פיגועמחבלפצועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה