חדשות בארץ

שמחה גולדין: "ערבות הדדית – החוק שלא משאירים חייל מאחור"

אביו של הדר גולדין הי"ד: "החובה להחזיר כל חייל, לשחרר אותו או לקבור אותו – זאת החובה של כל הציבור"

אא

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין הי"ד שנפל בעזה במהלך מבצע "צוק איתן" נשא אתמול (שלישי) דברים. בדבריו, פנה גולדין לממשלת ישראל ובקש כי כל סיוע לעזה יותנה בהחזרת הגופות של בנו ושל סמ"ר אורון שאול הי"ד. "יש להתנות כל עזרה הומניטארית שתקל על סבלם של אזרחי עזה וכל טיפול באנשי חמאס שיושבים אצלנו בכלא, בכך שבנינו יובאו לקבר ישראל", אמר.

אורון שאול והדר גולדיןאורון שאול והדר גולדין

הדברים נאמרו בטקס הסרת הלוט לאנדרטה שהוקמה לזכרו של סמ"ר דור ניני הי"ד, שנהרג בגזרת הר דב לפני יותר משנה. בטקס השתתפו שר התחבורה, ישראל כץ, ח"כ עמיר פרץ, מפקד חטיבת גבעתי, אלוף-משנה ירון פינלקמן, מפקד חטיבת גבעתי לשעבר, עופר וינטר, אלוף פיקוד הדרום לשעבר, סמי תורג'מן ושמחה גולדין, אביו של הדר גולדין הי"ד, שגופתו מוחזקת ברצועת עזה מאז מבצע "צוק איתן".

בדבריו, אמר האב השכול כי "עם ישראל כולו מחכה לחזרתם של החללים לקבר ישראל. מה זו ערבות הדדית?" שאל גולדין והשיב "החוק שלא משאירים חיילים מאחור, אם הם שבויים, אם הם פצועים ואם הם חללים. החובה להחזיר כל חייל של צבא ההגנה לישראל, צבא העם, לארץ ישראל, לשחרר אותו או לקבור אותו באדמת הלאום - זאת החובה של הציבור, זאת החובה של הצבא וזאת החובה של ההנהגה", אמר גולדין.

תגיות:הדר גולדיןשמחה גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה