מעניין

הזוי: ילדים שמופעלים על ידי אנרגיה סולארית?

המדע נותר המום, ולא מצליח להסביר את התופעה ההזויה: עבדול וסוהייב הם שני ילדים רגילים למדי במשך היום, אך ברדת הערב - משהו מוזר ובלתי יאומן קורה בגופם, והופך אותם ל'יצורים' דוממים וחסרי חיות. מדוע?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

אנשי המדע והרפואה בפקיסטן המומים נוכח התופעה המביכה' שהתגלתה לעיניהם לאחרונה: עבדול וסוהייב, שני נערים בני תשע ו-13, מתפקדים כילדים לכל דבר במשך היום, כל עוד השמש זורחת. אך עם רדת הערב הופכים השניים לכעין 'זומבים', ואינם מסוגלים לדבר או לזוז. כעת בודקים הרופאים האם לתופעה המעניינת יש קשר לעובדה שהורי הילדים הם בעצם בני דודים. "התחתנו בגיל צעיר, והבאנו לעולם ארבעה ילדים, אך שניים מהם מתו בגיל הרך", סיפר אביהם של הילדים, מוחמד האשים. "אני כמעט בטוח שעבדול וסוהייב חיים הודות לאנרגיה שהם מקבלים מהשמש", הוסיף. 

האחים עבדול וסוהייב (צילום: AP)האחים עבדול וסוהייב (צילום: AP)

לאחר בדיקות ממושכות קבעו הרופאים כי טענת האב פסולה מיסודה, שכן הילדים היו מסוגלים לתפקד כרגיל גם בתוך חודר חשוך, כל עוד זה הפעילות מתרחשת במהלך היום. "אנחנו מתייחסים למקרה הזה כאל אתגר רפואי, ומקווים שנצליח לגלות מה 'עובר' על הילדים האלה ומה עוצר בעדם לתפקד כרגיל גם כשהשמש שוקעת", כך אמר פרופסור ג'אווד אכרם, העומד בראש הצוות הרפואי שחוקר את המקרה של השניים. "מעניין שבמשך היום הם רצים, משחקים, מדברים ואוכלים כרגיל וכשהשמש שוקעת הם 'שוקעים' ביחד איתה - עוצמים את עיניהם, לא מסוגלים לדבר ולא מסוגלים לאכול או לשתות".

בשלב זה נשלחו עבדול וסוהייב לסדרת בדיקות מעמיקה, שתכלול גם חוות דעת של מומחים מחו"ל. 

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה