חדשות בארץ

מפחיד: נחש ארסי התגלה באסלה

תושבת חיפה נחרדה לראות באסלת השירותים נחש צפע ארסי באורך מטר

אא

ר', תושבת שכונת קריית שפרינץ בחיפה, נכנסה אתמול לחדר השירותים, והבחינה בגוף בתוך האסלה. לחרדתה, גילתה כי מדובר בנחש צפע שאורכו יותר ממטר. הנחש נלכד על ידי לוכד נחשים, שהוזעק במהירות למקום.

"ראיתי משהו שחור באסלה, וחשבתי שזה איזשהו בגד שנפל מהמקלחון שיש לי על יד", סיפרה ר' ל-ynet. "התקרבתי לראות מה זה, והנחש התחיל לזוז, וגם ראיתי לו את הראש. הייתי כמו משותקת. לא יכולתי לדבר או לזוז. סגרתי את המכסה וברחתי מהמקום, מחזיקה במגב. אני לא רוצה לחשוב איך זה יכול היה להיגמר, אם חלילה לא הייתי שמה לב אליו, ומתיישבת באסלה", אמרה.

ר' מיהרה להזעיק את לוכד הנחשים שמואל בראונשטיין, שהגיע למקום תוך זמן קצר, ושלף מתוך האסלה נחש צפע גדול במיוחד, ארסי.

לאחר לכידת הנחש, סיפר בראונשטיין כי נחשים מנצלים מכסים שבורים של שוחות הביוב, ונכנסים למערכת הביוב לחיפוש אחרי חולדות. "אנחנו נתקלים במקרים כאלה בעיקר בקומות קרקע. הנחשים מגיעים למערכת הביוב בחיפושים אחרי הציד הטבעי שלהם – חולדות ועכברים. כמעט בכל שוחת ביוב יש חולדות, ואם המכסה של השוחה שבור הם נכנסים, מריחים את החולדה ומתחילים לחפש אותה".

המלצתו של בראונשטיין מופנית לדרי קומות הקרקע: "מי שגר בקומת קרקע, כדאי שיבדוק שאין סדקים ושברים בשוחות הביוב, וכן - צריך גם לבדוק את האסלה לפני שמתיישבים. זה לא משהו יום-יומי, אבל גם לא נדיר מאוד", אמר.

בתחילת החודש הובהלו לבתי החולים בצפון שני צעירים שספגו הכשות ארסיות. יצוין, כי בתקופה זו, כאשר הנחשים מתעוררים משנת החורף - הם מסוכנים בהרבה, כיוון שבגופם ארס רב. 

תגיות:נחשחיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה