חדשות היום

מחבל שערק מחמאס: "ישראל – האור היחיד במזרח התיכון"

מחבל שערק משורות החמאס ושיתף פעולה עם כוחות הביטחון הישראליים, שיתף בחוויות שלו מארגון הטרור, המאדיר את המוות

אא

מסעב חסן יוסף, בנו של אחד מראשי החמאס באיו"ש, ערק משורות החמאס ושיתף פעולה עם כוחות הביטחון.

בוועידה השנתית של ה"ג'רוזלם פוסט" בניו יורק, נשא מסעב חסן יוסף דברים נגד האיסלאם. "בחברה המוסלמית הייתי עד לאמא ששלחה חמישה מילדיה למות בפיגועי התאבדות. זה אחר זה היא התקינה את חגורת הנפץ, ברכה אותם ואמרה: לכו תהרגו את היהודים", סיפר.

בעוד רבים מוסיפים ומדגישים את המילה "קיצוני" ל"איסלאם" כדי להבהיר שהבעיה היא לא בדת עצמה, יוסף בוחר לצאת בנחישות נגד כל האיסלאם - "אנחנו לא יכולים להשלות עצמינו. ישנה בעיה אסלאמית.

"אל קאעידה, חמאס, חיזבאללה, הג'יהאד האסלאמי, דאע"ש, בוקו חראם - כל הארגונים האלו הורגים ורוצחים בשם האיסלאם. האנושות והעולם החופשי צריכים להתאחד", קרא יוסף בתקיפות, "כמו ש... אמנם מאוחר מידי... העולם התאחד נגד הנאציזם. היום העולם החופשי צריך להתאחד נגד האיסלאם, לא נגד המוסלמים, אלא נגד האיסלאם כמערכת אמונות. כאשר נשיא העולם החופשי (אובמה) עומד ואומר שהאיסלאם היא דת של שלום - הוא יוצר את האקלים להיווצרות של יותר טרור".

בהתייחסו לישראל, אמר יוסף כי "בשלב מסוים חשבתי שהעם היהודי הוא האויב של האנושות, עד שחוויתי מה היא בעצם האומה היהודית. ישראל זו דמוקרטיה האמתית באוקיינוס של חושך. האור היחיד במזרח התיכון".

"אבי התנתק ממני בגלל שהוא צבוע", אמר בהתייחסו לאביו, מפקד בכיר בארגון הטרור חמאס באיו"ש. "בפן האישי הוא אב אוהב, אבל כשהוא מתחת למסיכת החמאס, שהוא לא יכל בלעדיה, הוא מפלצת - הוא משהו אחר".

"אני אוהב את ישראל", סיים מסעב חסן יוסף את דבריו. "אני אוהב את מה שישראל מייצגת - המוסריות שלה, הערכים שלה, הדמוקרטיה שלה והאהבה שלה".

תגיות:ישראלחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה