חדשות היום

היום: ליברמן יצטרף לקואליציה

ההסכם הקואליציוני בין הליכוד וישראל ביתנו ייחתם היום בשעה 11:00

אא

לאחר מו"מ בין הליכוד, ישראל ביתנו ומשרד האוצר הגיעו הצדדים להסכמות, בישיבה לילית שנערכה הלילה (רביעי), בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בישיבה השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר משה כחלון ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. לפי ההערכות, הצדדים יחתמו במהלך היום על ההסכם הקואליציוני.

ההסכם הקואליציוני צפוי להיחתם עוד היום בשעה 11:00 בכנסת, ואביגדור ליברמן, ויו"ר ישראל ביתנו, צפוי להיכנס לנעלי שר הביטחון כבר בימים הקרובים. בכך תורחב הקואליציה ל-66 ח"כים.

השבעתו של ליברמן לתפקיד תיערך רק בשבוע הבא. הסיבה לכך היא, שעל פי הנהלים, ההסכם הקואליציוני החתום אמור לעבור לעיונם של חברי הכנסת ל-24 שעות לפחות לאחר החתימה. משום כך, השבעתו של ליברמן לתפקיד שר הביטחון תוכל להתקיים רק ביום שני הבא.

יחד עם השבעתו של ליברמן, תושבע גם ח"כ סופה לנדבר, שתמונה לשרת הקליטה. ח"כ נוסף מישראל ביתנו צפוי להתמנות לסגן יו"ר הכנסת.

כזכור, סלע המחלוקת בין הצדדים היה דרישתו של ליברמן על תוספת הפנסיות לעולים החדשים. לפי ההסכם המסתמן, המתווה יחול על כל הקשישים, ולא רק על מי שעלה ממדינות ברית המועצות לשעבר, בתקצוב של כ-1.4-1.3 מיליארד שקלים בשנה.

תגיות:אביגדור ליברמןביבי נתניהוקואליציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה