פעילות הידברות

אתר הידברות החדש – אנחנו באוויר!

אחרי תקופת הכנה ממושכת ומורכבת, אתר הידברות החדש עולה לאוויר, ביחד עם מקבילו באנגלית. גם אתם מתרגשים...?

אא
לפני שנתיים זה קרה. אתר הידברות שינה את פניו ואת הרכב התכנים שבו, והפך מאתר וידיאו (בעיקר) לפורטל תוכן ענק ורחב ממדים. המהלך הצליח, ומרוב שהוא הצליח – גילינו עם הזמן שאנחנו נמצאים באתר שנתפר לממדים קטנים בהרבה מכפי שתכננו. כמות הכניסות לאתר, שטיפסה מ-370 אלף בחודש לכ-2 מיליון בחודש מהאתר ומהאפליקציה, הכבידה על התנועה באתר באופן משמעותי. גם העיצוב שלו דרש שיפור משמעותי והתאמה לקו העיצובי הנוכחי באינטרנט (יותר גדול, יותר נקי, יותר נוח). התחלנו להרגיש את הנעליים לוחצות, ואנו מניחים שגם אתם הבחנתם באיטיות ובחוסר היציבות מדי פעם.
 
אז לפני מספר חודשים פנינו אליכם, הגולשים, וביקשנו את תמיכתכם בפרויקט "מהפכת האינטרנט היהודית" שעלה בזמנו בהדסטארט. ההיענות היתה מעל ומעבר, ותוך 40 ימים השלמנו את יעד הגיוס. עכשיו הגיע הזמן להציג בפניכם את התוצאות בשטח. הראשונה היא אתר הידברות בעברית, בו אתם גולשים כעת, והשנייה היא אתר הידברות באנגלית, שהושק אף הוא בלבוש חדש, עדכני ואטרקטיבי.
 
באתר הידברות החדש אנו מציגים מספר שיפורים חשובים. ראשית כל, ההתאמה למובייל שופרה מאוד. מהיום הרבה יותר נוח ומהיר לגלוש דרך אתר הידברות דרך הטלפון. שנית, הממשק כולו מאיר עיניים, ברור וקל (וזו ההזדמנות להודות למעצב הסופר-מוכשר גולן סויסה, שעשה עבודה מדהימה). בנוסף חיזקנו את ממד הלימוד באתר. החל מהיום מצפה לכם "הצעת הגשה" ללימוד תורה יומי (ראו בתפריט הראשי), ואזור ה-VOD שופר לאין ערוך מבחינת נוחות, מהירות וממשק. אמנם אנו משתדלים להנעים את זמן הגלישה שלכם באתר הידברות, אבל השאיפה המרכזית היא להשפיע ולהנגיש את לימוד התורה, עד כמה שניתן. ועל כך נתנו את הדגש בתהליך בניית ואפיון האתר הנוכחי.
 
בחודשים הקרובים נשיק את אתר הידברות בצרפתית, את האתר החדש של הרב זמיר כהן (שיהיה מתקדם ואינטרקטיבי במיוחד), אפליקציה לשבע ברכות, אתרים למניעת התבוללות והפלות, וכמובן שיפורים באפליקציית הידברות. כל מה שהובטח יקויים במלואו בע"ה, והכל במטרה להמשיך לספק לכם תוכן איכותי ומחזק, שכמותו קשה למצוא ברשת. 

בזכות הפידבק הרצוף והחם שקיבלנו במשך השנים, אנחנו יודעים היטב עד כמה הגולשים שלנו היו קשורים לאתר הישן. אין לנו ספק, עם זאת, שאחרי כמה ימים באתר החדש תסכימו איתנו שהשינוי היה מתבקש ומבורך. השינוי הזה נעשה כל כולו עבורכם, וכפי שאתם יודעים - הוא התאפשר גם בזכותכם.
 
אני מבקש להודות לכל צוות אתר הידברות, מהמתכנת ועד למזינת התכנים, שעושה עבודה נפלאה. מדובר בצוות קטן וחכם, יעיל במיוחד, שבכלים מינימליים עושה עבודה מקסימלית – ועם הרבה אנושיות ונעימות. זה לא מובן מאליו בכלל, כמו שנהוג לומר.
 
גלישה נעימה, ובעיקר מועילה.
דודו כהן,
עורך האתר
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה