חדשות יהדות

אודיה וינגוט: "הקב"ה מביא את הילדים ומחליט מתי לקחת"

האם השכולה בשיחה מחזקת: "יש מקרים שזה לא בשליטתנו. יש מישהו למעלה, הוא מביא, ומחליט מתי הוא לוקח"

אא

אודיה וינגוט, אמו של הפעוט אליה ז"ל שנשכח שלשום (שני) ברכב באשדוד ומת בחום הכבד, שוחחה הבוקר עם גלי צה"ל.

אודיה היתה בבית בשעת האסון. "אני הייתי בבית. בעלי עלה רק לקחת משהו, ולרדת חזרה למטה לסידורים שהוא היה צריך לעשות, הוא פשוט עלה ואמר 'אני אנוח חצי שעה', ונרדם לשלוש שעות", היא משחזרת בעצב. "כשהוא ירד ב-12 חזרה לעבודה, כבר מרחוק, מהכניסה לבנין, הוא קולט את הילד ישן שם באוטו".

"החיים שלי זה הילדים שלי, אני לא מצליחה לראות את עצמי בלעדיהם", היא אומרת, "צריך לדעת שיש מקרים שזה לא בשליטתנו: יש מישהו למעלה, הוא מביא ומחליט מתי הוא לוקח".

"בעלי, איציק, הוא אב מסור ואוהב במיוחד. אין לו מקום להאשים את עצמו", מוסיפה אודיה בכאב. "הוא אדם מאוד אחראי. ממש אובססיבי במסירותו לילדים. גם השומר בכניסה לגן אמר שהוא כל בוקר רואה איך בעלי חוגר את הילדים, ואיך הוא לוקח אותם בשמחה לגן, ושזה פשוט בלתי נתפס. זה רצון ה'.

"לא חושבת שאפשר לעכל את זה. כל דקה מחדש אני מדמיינת שהוא אולי נמצא אצל מישהי, אולי אצל הבייביסיטר, ושהוא עוד מעט יחזור..." אומרת האם. "אני בטוחה שכל ההורים דואגים לילדים שלהם, שהם רוצים שהילדים שלהם יגיעו בשלום הביתה. כל הורה שומר הכי טוב על הילדים שלו ואני בטוחה שהוא אוהב את הילד שלו אהבת נפש, אבל יש דברים שלא בידיים שלנו", הוסיפה.

"אין נחמה בעוד ילדים, גם אם יהיו עוד עשרה ילדים, אליה ז"ל תמיד יהיה שם, ותמיד תהיה הפינה שלו, זה תמיד יהיה הכאב הכי גדול. אנחנו צריכים עכשיו להיות חזקים בשביל שאר הילדים".

תגיות:אודיה וינגוטאליה וינגוטרכבפעוט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה