חדשות בעולם

קלינטון הבטיחה את מועמדותה לנשיאות ארה"ב

הלילה (רביעי) הבטיחה הילרי קלינטון את מועמדותה בבחירות לנשיאות ארה"ב, מטעם המפלגה הדמוקרטית

אא
במהלך הלילה (רביעי), הבטיחה קלינטון את מועמדותה לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית. לפי הספירה שפורסמה, קלינטון עברה את רף 2,383 הצירים הנדרשים, שבהם נכללו גם צירי-על.
 
עם זאת, ברני סנדרס, המתחרה שלה, עדיין לא הסיר את מועמדותו. סנדרס מקווה לשנות את דעתם של בכירי המפלגה כך שיצביעו לו בסופו של דבר, ויעשה זאת בוועידה הדמוקרטית בפילדלפיה, שתתקיים בחודש הבא.
 
בנאום הניצחון שנשאה, בחרה קלינטון לתקוף בעיקר את המתמודד מולה מטעם המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ. "דונלד טראמפ אינו בעל מזג שמאפשר לו לכהן כנשיא ארצות הברית", אמרה. "אנחנו, בניגוד אליו, מאמינים שבניית גשרים עדיפה על הקמת חומות. הבחירות האלה אינן על דמוקרטיים ורפובליקניים, הבחירות האלה הן על השאלה אם אנחנו מוכנים לומר 'אנחנו טובים יותר מזה'. לא ניתן לזה לקרות לאמריקה'".
 
בתוך כך, דונלד טראמפ, המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, ממשיך בהתבטאויות חדשות ושנויות במחלוקת.
 
השבוע התבטא טראמפ כנגד שופט ממוצא מקסיקני, שמנהל תביעה נגד האוניברסיטה שלו. לדבריו, השופט מוטה נגדו בשל תמיכתו בהקמת חומה לאורך הגבול עם מקסיקו. בתגובה, אמר יו"ר בית הנבחרים פול ראיין, הרפובליקני הבכיר ביותר בקונגרס, כי מדובר בהערות "גזעניות לפי הספר" וכי הן "אינן מתקבלות על הדעת".
תגיות:ארה"בהילרי קלינטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה