חדשות בארץ

רעיית השוטר: "היה לנו נס גדול. המחבל יכל לטבוח בכולנו"

אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע אמש (רביעי) במתחם "שרונה מרקט", הצליח להימלט ולשהות במשך שעה בביתו של שוטר שגר בסמוך

אא
בני משפחה המתגוררים סמוך למתחם "שרונה מרקט", שם אירע הפיגוע הרצחני אמש (רביעי), אינם מעכלים את גודל הנס שהיה עמם. "המחבל שהה בביתנו במשך שעה", ספרה רעייתו של השוטר.

בשיחה לאתר 'בחדרי חרדים', סיפרה אשת השוטר על התרחשות המאורעות. "היינו אני ובעלי השוטר, שהוא חוקר ביחידה המרכזית במחוז מרכז, ועוד שניים מבני משפחתי בסינמטק, היא מספרת. אכלנו גלידה, לפתע שמענו יריות והמולה ואנשים בורחים, אמרתי לבני משפחתי: 'בואו נברח, זה פיגוע', התחלנו לרוץ לבית שלנו, ליד המתחם.

"לפתע הצטרף אלינו אדם לריצה. הוא היה לבוש כמו עו"ד בצורה מכובדת, הוא לא התנהג באגרסיביות כלל, ועלה עמנו לבית. שאלתי אותו מי הוא, הוא לא ענה. אמרתי לו: 'תשהה עמנו בבית עד שיעבור האירוע'.

"בעלי הוא חוקר שעובד במשטרה, הוא נטל את אקדחו וירד למטה לסייע לשוטרים במרדף. אני ועוד שניים מבני משפחתי שהינו בינתיים בדירה, יחד עם המחבל.

"המחבל לא דיבר מילה, הבאתי לו כוס מים, ניסינו לדבר איתו. אבל הוא לא ענה. ישב רגוע, אולי כי פחד שאזהה את דיבורו במבטא ערבי, לא חשדנו בכלום, הוא נראה פשוט כמו מישהו מבוהל מהזירה".

האישה מספרת על התפנית שאירעה לפתע, והבהירה להם את גודל הנס שקרה עמם. "לפתע חזר בעלי נסער הביתה והתפרץ לדירה, תפס את המחבל, ריתק אותו לרצפה, אזק אותו והזעיק כוחות. מה קרה? במהלך ההשתלטות על המחבל שנותר בזירה, זיהה בעלי כי המחבל המנוטרל היה לבוש בדיוק כמו ה"אורח התמים" שנותר בביתנו. הוא הבין מיד שמדובר בשותפו.

"בעלי רץ הביתה, כשהוא יודע שבני משפחתו שוהים יחד עם המחבל. הוא היה בטוח שהוא חוזר וכולם שכובים מתים. היה לנו נס גדול שהמחבל לא היה חמוש. ועוד יותר, שבעלי הבין מאוד מהר מי בבית, וחזר במהירות רבה, אחרת היה אסון", אמרה. "אני לא מאמינה, זה היה כמו חלום. להיות עם המחבל ולהישאר בחיים".

 
תגיות:פיגוענסמחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה