חדשות יהדות

הבוקר: בני משפחת לסרי קמו מהשבעה

לאחר מותו הפתאומי בטביעה של בנם הצעיר, שמעון יוחאי ז"ל, קמו היום בני משפחת לסרי מהשבעה ועלו אל קברו הטרי. בני משפחה וחברים ליוו אותם

אא
הבוקר (ראשון) קמו בני משפחת לסרי מהשבעה שישבו על מותו הפתאומי של בנם, שמעון יוחאי לסרי ז"ל.

את בני המשפחה הכואבים, ובהם אבי המשפחה, מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי, ליוו בני משפחה וחברים אל בית הקברות בבני ברק, בבית העלמין פוניבז', שם נקבר והוקמה לו מצבת זיכרון.

במעמד קראו הנוכחים פרקי תהילים ותפילה לעילוי נשמתו.

כזכור, לסרי הצעיר נאבק על חייו בחג השבועות האחרון לאחר שטבע בחוף הים. לאחר מאמצי החייאה, הגיע לבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא נאבק על חייו.

יצוין, כי במהלך החג, לא ויתר אביו, ולמרות הקושי הגדול נסע לסמינר חיזוק בו היה אמור להשתתף וחיזק את הנוכחים, כשהוא שומר על קור רוח ושמחה כל העת. בהמשך, הגיעה הידיעה המרה על פטירת בנו.

בימים האחרונים, פרסמה בימים האחרונים הרבנית אסתר טולדנו, מכרת המשפחה, דברים לעילוי נשמתו, בהם הדגישה את מידת הרגישות לזולת בה אופיין באופן מיוחד. "אין ספק שגם כיום לא חסרים סיפורים של אנשים רגישים בצורה בלתי נתפסת עם הזולת המחפשים אך ורק לתת הרגשה טובה לזולת", תיארה טולדנו באתר 'כיכר השבת', "ואחד מהם הוא הבן של הרב לסרי מגדולי מזכי הרבים - שמעון יוחאי זצ"ל שלמגינת לבנו - טבע בימים אלו למוות ונפטר בדמי ימיו!

"זכיתי להכיר את שמעון יוחאי, בעודו צעיר כשהיינו הרבה שבתות ביחד בסמינרים ערכים, הוא כבן של המרצה הבכיר והרב החשוב הרב לסרי ואני כמרצה, ותמיד ראיתי את הרגישות שלו לזולת מגיל צעיר מאד. סיפור שהשבוע שמעתי על בחור ישיבה שהגיע לנחם את האבא הדגול ואמר לו שאם עד היום הוא בחור רציני הלומד תורה ומחובר לרוחניות - זה אך ורק בזכות בנו המנוח של הרב לסרי!

לאחר מכן הוסיפה לתאר סיטואציה מיוחדת שזכורה לה אודותיו. "היה זה כשהגיע אותו בחור לישיבה חדשה בעיר חדשה ללא חברים, ללא מכרים וללא קרובי משפחה והרגיש זר ובודד, לא בדיוק שמו לב אליו, ובעת ההפסקה בחור זה התקשר לאביו כשהוא בוכה בכי תמרורים על היותו בודד ועל שכבר לא רוצה להישאר בישיבה כי עצוב לו.

"וכמו תמיד שמעון יוחאי לסרי היה כה רגיש ושמע את הבכי שלו והצער של אותו בחור והבטיח לו שמעתה הוא יהיה חבר שלו לתמיד! וידאג הוא לכל מחסוריו! וכך היה ולכן נשאר אותו אחד עד היום מחובר לתורה וליראה, רק בזכות רגישותו של הבן של הרב לסרי שלא ידע גבולות לרגישות לזולת".

יהי זכרו ברוך.
 
תגיות:הרב מיכאל לסרישמעון יוחאי לסרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה