חדשות בארץ

ברוך דיין האמת: נפטר איש העסקים מוטי זיסר

המיליונר הדתי ואיש החסד, מוטי זיסר, הלך הלילה לעולמו והוא בן 62. זיסר ידוע בידו ההרחבה, ותרם סכומי עתק למוסדות תורה וחסד

אא
המיליונר הדתי ואיש החסד, מוטי זיסר, נפטר הבוקר (חמישי) בבית החולים, כשהוא בן 62. זיסר היה איש עסקים מצליח, שתרם סכומי עתק עבור מוסדות צדקה וחסד.

מוטי זיסר ז"ל הוא בעלה של ד"ר ברכה זיסר, ואב לחמישה ילדים. במשך עשרות שנים התגורר בבני ברק, וממנה עבר לשכונת בת גנים בפתח תקווה.

בתחילת שנות ה-80 היה זיסר מהיזמים הכלכליים של בניית העיר החרדית עמנואל שבשומרון. בשיאו הכלכלי רכש את חברת אלביט, באמצעותה שלט בחברות בת רבות. הוא נחשב לגאון פיננסי מזהיר, והונו הגיע לסך של מיליונים רבים. עם השנים שלח ידו בהקמת קניונים רבים ברחבי העולם, בעיקר בהונגריה, ומשם צבר את הונו הרב.

בשנים האחרונות נתקל בקשיים כלכליים מרובים, ואף הוכרז כפושט רגל על ידי בנק הפועלים. אך גם בתקופתו הקשה לא פסק מתרומותיו הנדיבות.

מוטי ואשתו ברכה נודעו כבעלי חסד והוזילו רבות מכספם לארגוני תורה וחסד. באמצעות "קרן ברכה ומוטי זיסר" שהקימו, הם יזמו את הקמת בנק מח העצם, לו תרמו 20 מיליון דולר - מפעל שהציל נפשות רבות בישראל. 

כמו כן, הזוג תרם סכומי עתק עבור ארגון "מאורות הדף היומי", וכן תרם להקמת בית החלמה לילדים ונוער חולי סרטן - "אורנית" בפתח תקווה. שני מפעלים אלו פועלים במסגרת ארגון "עזר מציון". גם אנשים פרטיים, חולים ונזקקים רבים, היו מקבלים ממנו תרומות מבלי שהכירם אישית. "העיקר תהיו בריאים", היה אומר להם.

בשנים האחרונות נאבק זיסר במחלת הסרטן הקשה, והבוקר נפטר לבית עולמו. יהי זכרו ברוך.
תגיות:מיליונרחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה