מוזיקה יהודית

כשענק הזמר החסידי שר לחייל הפצוע: "תחזיק חזק, עלה קטן שלי". מרגש

אברהם פריד, מגדולי הזמר החסידי, ריגש את הקהל כששר במופע בתל אביב את שירו, "תחזיק חזק עלה קטן שלי", לחייל הפצוע הקשה ביותר מ'צוק איתן'

אא

ענק הזמר החסידי, אברהם פריד, ששוהה בארץ לרגל יציאת אלבומו החדש והמצליח "אוצר של יראת שמים", הופיע שלשום (שני), באירוע שהתקיים ב'היכל התרבות'. בסיוע האגף לתרבות תורנית בת"א.

פריד ריגש עד כדי דמעות כשבמהלך ההופעה ירד לתוך הקהל, ושר במיוחד לחייל הפצוע הקשה ביותר ממבצע 'צוק איתן', יהודה הישראלי, את שירו המצליח אותו כתב הזמר ישי לפידות: "תחזיק חזק, עלה קטן שלי". הזמר החזיק את ידו של הישראלי, תוך כדי שהוא שואג במיקרופון: "אתה גיבור".

פריד הנרגש תיאר את חוויותיו מאותו ערב בפוסט מיוחד בפייסבוק: "זכיתי הערב, בהופעה בהיכל התרבות בת"א, לשיר עם יהודה הישראלי, הלוחם הגיבור שנפצע במבצע 'צוק איתן'. היה מרגש לראות אותו שוב, לאחר שיפור גדול ב"ה במצבו".

כזכור, רק לפני חודש סיפורו של יהודה הישראלי עלה לכותרות, כשמשרד הביטחון לא הסכים לממן למשפחתו את עלויות השיפוץ שנדרשו למען שיקומו בבית הוריו ביישוב הדתי עפרה.

בעקבות כך, נחלץ ארגון 'ישראל שלי', לעזרת המשפחה, ופתח קמפיין מימון המונים, ב'הדסטארט' שזכה להצלחה אדירה. בקמפיין נאספו למעלה ממיליון וחצי שקל, שיספיקו לשיפוץ ולכל הציוד שנדרש למשפחתו של הישראלי.

במשפחתו מבקשים מהציבור להמשיך להתפלל לרפואת יהודה יצחק בן איריס הישראלי, שזקוק עדיין לרחמי שמים מרובים.

צפו בביצוע המרגש. 

תגיות:אברהם פרידצוק איתןמוזיקה יהודית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה