טורים אישיים - כללי

אבישי בן חיים: "צריכים לכתוב מחדש את סיפורה של החרדית לשעבר"

בפוסט מיוחד בפייסבוק תוקף אבישי בן חיים את האופן בו סיקרה התקשורת את הפרשה וחותם: "השבוע נעשה עוול בישראל"

אא

העיתונאי אבישי בן חיים פרסם אתמול בפייסבוק פוסט מפתיע, בו הוא מבקר קשות את התנהלות התקשורת בפרשת החרדית לשעבר שהתאבדה:

ככה נראה עוול. באנו היום ללווית אסתי וינשטיין ז''ל כדי לפגוש את בני משפחתה המרושעים וקרי הלב ובסוף פגשנו משפחה אצילית ורגישה, שמענו הספד של אבא חרדי רגיש ואוהב והסבר ובקשת סליחה של בת חרדית רגישה וכואבת. זה אומר שצריך לכתוב את כל הסיפור של 48 השעות האחרונות מחדש ולהגיד את האמת: בעצם כל מה ששמעתם על רשעות הצד החרדי היה עוול ולא אמת

משהו עם הרשעות החרדית לא הסתדר לי לאורך כל הדרך
בהתחלה הייתה טענה שהחרדים הולכים את לחטוף את הגופה, התקשרתי, דיברתי עם המשפחה, הם הזדעזעו מהרעיון ''מה פתאום, חס ושלום'', מיותר לומר שאף אחד לא ניסה לחטוף את הגופה

אחר כך אמרו שהבנות ניתקו קשר מאמם בגלל הוראה אכזרית של האדמו''ר, התקשרתי, דיברתי עם המשפחה, הם התחייבו שאין שום הוראה מהאדמו''ר והסבירו שבשום אופן לא מדובר בעניין דתי, אלא בעניין אנושי פשוט, הבנות כעסו על אמא אהובה שפתאום יום אחד לפני שבע שנים קמה ועזבה אותן ולכן הניתוק. 

אחר כך אמרו שהחרדים דורשים לקבור אותה חלילה מחוץ לגדר, התקשרתי, דיברתי עם המשפחה, הם הזדעזעו מהרעיון, "היא הייתה אמא טובה, אנחנו אוהבים אותה'' לא היה ולא נברא.

אחר כך אמרו שהם לא מתכוונים לשבת שבעה על אסתי ז''ל, התקשרתי, דיברתי עם המשפחה, הם הזדעזעו מהרעיון לא היה ולא נברא
אחר כך אמרו שהם דורשים לוויה חרדית קטנה ומהירה שתבזה את כבודה של אסתי ז''ל, התקשרתי, דיברתי עם המשפחה, הם אמרו שזה לא נכון ושהם מכבדים את הבחירות של אסתי ז''ל ושהם הבהירו שאין להם שום בעיה שיהיו פרחים ושירים בלוויה.

אחר כך הלכו לבית לבית משפט כדי שיכריע שתהיה לוויה באווירה חילונית (זה לא באמת לוויה חילונית שירים ופרחים), ודיווחו שהצד החילוני ניצח ושהשופטים פסקו נגד המשפחה החרדית. אבל המשפחה החרדית בכלל לא שלחה אף אחד לדיון כדי לטעון הפוך ובכלל לא הייתה חלק מהמריבה, הם בכלל לא רצו לריב ולא היה צריך לנצח אותם בבית המשפט כי כפי שכתבתי הם הסבירו שהם מכבדים את הבחירה הלא חרדית של אסתי ז"ל.

אחר כך אמרו שהמשפחה מחרימה את הלוויה של אסתי ז''ל, שזה שיא האכזריות, ואז ... ואז פתאום היום בלוויה ראינו קבוצה של נשים חרדיות חסידות גור מתייפחות שמגיעות ללוויה וגברים עצובים חסידי גור והם כולם עומדים בצד בצורה חרישית רגישה ובנימוס ומחכים לחלק שבו יאפשרו להם להשתתף. ואז שמענו את האבא מספיד את הבת שלו, ואת הבת הבכורה רחלי מספידה את אמא שלה בלי שאף חרדי יגיד לה שהיא בת ולא יכולה לדבר בפורום כזה. ואז, ואז הבנתי שהשבוע נעשה עוול בישראל.

תגיות:אסתי ויישנטייןאבישי בן חיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה