חדשות בארץ

בת 13 נרצחה בפיגוע אכזרי בביתה שבקרית ארבע

ילדה בת 13 נרצחה בעת שמחבל חדר לחדר השינה בביתה שבקרית ארבע

אא

פיגוע דקירה הבוקר בקרית ארבע: מחבל חדר הבוקר (חמישי) לשכונת גבעת החרסינה שבקרית ארבע, נכנס לבניין, פרץ לאחד הבתים ודקר בת 13 שישנה בחדרה. הילדה נפצעה אנושות, ובבית החולים נפטרה מפצעיה.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי המחבל, מוחמד טראירה, בן 17 מבני נעים, הצליח לחדור את הגדר ההיקפית של קרית ארבע, נכנס עד חדר השינה ודקר את בת ה-13, שנפצעה אנושות, ובבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

חברי כיתת הכוננות של היישוב פרצו אל הבניין במטרה לעצור את המחבל, שנורה וחוסל. אחד מחברי כיתת הכוננות נפצע באורח בינוני עד קשה במהלך ההשתלטות על המחבל.

צוותי מד"א פינו את הילדה לבית החולים שערי צדק, כשמצבה, כאמור, מוגדר אנוש. עם הגיעה לבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. 

חבר כיתת הכוננות פונה לבית החולים הדסה עין כרם, ומצבו, כאמור, מוגדר בינוני עד קשה.

פאראמדיקית מד"א, דבורה אביעד, שהגיעה ראשונה למקום סיפרה "סמוך לכניסה לבית ראיתי ילדה כבת 13 וגבר כבן 30 שוכבים, כשהם עם פציעות חודרת בגופם. הילדה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, היא סבלה ממספר פציעות חודרות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח שכלל עיסויים, הנשמה ועצירת דימומים, העלינו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה, כשמצבה קשה מאוד, והיא סובלת מפצעי דקירה רבים.

"את הפצוע השני העלינו לניידת טיפול נמרץ, ותוך כדי טיפול מציל חיים פינינו אותו לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה, ולאורך כל הדרך תקשר איתנו", הוסיפה.

תושבי קריית ארבע התבקשו להישאר בבתיהם. לאחר שהאירוע הסתיים, הותר להם לחזור לשגרה.

תגיות:פיגוע דקירהקרית ארבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה