חדשות בארץ

"אבא, קיבלתי פיקדון, ועכשיו אני מחזירה אותו באהבה"

בקרית ארבע התקיים מסע ההלוויה של הלל-יפה אריאל הי"ד, שנרצחה הבוקר בביתה בעודה ישנה. אמא של הלל זעקה בבכי: "אבא, צפוף כבר על יד כסא הכבוד. אני מתחננת שהלל תהיה הקורבן האחרון"

אא

בקרית ארבע חברון נערך הערב (חמישי) מסע ההלוויה של הילדה הלל-יפה אריאל הי"ד, בת ה-13.5, שנרצחה הבוקר במיטתה בעודה ישנה.

במהלך הלוויה, נפרדה ממנה אמה, רינה, בכאב עצום. "איך מספידים ילדה בת 13 וחצי?", פתחה האם את דבריה, " לפני 13 שנים, אחרי הרבה אתגרים וניסיונות זכיתי ללדת אותך. מאז היה לי אור בחיי. הפכת אותי לאמא. הלל זכתה באבא ואמא - ועכשיו היא זוכה באברהם אבינו", מיררה האם בבכי.

"אבא, 13 שנה נתת לי פיקדון. אני מחזירה לך את הפיקדון באהבה. קח אבא את הפיקדון. אבא, צפוף על יד כסא הכבוד. אין עוד מקום. אני מתחננת שהלל תהיה הקרובן האחרון. הללי, אבא קח אותה. שרה אמנו, חבקי אותה, כי אני כבר לא אוכל לגעת בה. מרים, תפני לה מקום על יד כסא המקום שהלל תוכל לרקוד". 

האם הוסיפה בבכי: "אני עשיתי כמיטב יכולתי. עכשיו היא זוכה בך, באברהם, ביצחק ויעקב. אני החזרתי אותה אליך. התפקיד שלי הסתיים. אני אומרת: הללי, להתראות מתוקה שלי. אבא, המשלוח הגיע. אני את שלי סיימתי". 

האם השכולה סיימה את דבריה בזעקת "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

קודם הלוויה, סיפרה האם השכולה בריאיון לערוץ 2, כי אסון גדול נמנע. "לא היינו בבית בזמן הפיגוע, בנס לקחנו את הבנות הקטנות למסגרות שלהן. כולן ישנות באותו החדר", הסבירה, "ואני רק מדמיינת מה היה קורה אם אותו מחבל היה נכנס ורואה שלוש ילדות קטנות".

"הוא גם תכנן לרצוח את בעלי", הוסיפה רינה. "יכלתי להישאר עכשיו בודדה. אלוקים לקח פרח ושם אותה בכיסא הכבוד. הוא השאיר אותנו ככה, אבל אני זוכרת שהמחבל כמעט יכול היה לקחת גם את השתיים הנותרות.

"כל אמא אומרת שהבן שלה זה הכי הכי הכי", אמרה אמה של הקדושה, "אבל הבת שלי היא באמת הכי הכי. פרח, ילדה מדהימה, צנועה וחסודה, ומקסימה, ואוהבת חיים, ורק התחילה אותם. אף אחד לא תכנן שיבוא מרצח, מוסלמי ערבי ביום פשוט של קיץ".

תגיות:הלל יפה אריאלהפיגוע בקרית ארבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה