חדשות בארץ

מאזן הדמים הכואב של הטרור בחודש יוני: 5 הרוגים ו-44 פצועים

במהלך חודש יוני בוצעו 88 פיגועי טרור, שגרמו להרג 5 ישראלים ולפציעתם של 44

אא
ההסלמה בטרור: תנועת חמאס מפרסמת את נתוני המאבק הפלסטיני במהלך חודש יוני. בחודש זה נרשמה הסלמה בהיקף פעילות הטרור של הפלסטינים.
 
בחודש יוני, החודש התשיעי לאינתיפאדה הנוכחית, הושלכו למעלה מ-65 בקבוקי תבערה ומטעני צינור, וכן נרשמו 328 נקודות עימות בין פלסטינים לבין כוחות הביטחון הישראליים.
 
בחודש יוני אירעו בוצעו 23 פיגועים, שכללו 10 פיגוע ירי, 10 פיגועי מטען, ו-2 פיגוע דקירה. פיגועים אלו גרמו למותם של 5 ישראלים, ולפציעתם של 44. בחמאס מציינים עוד כי מספר ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה הנוכחית הגיע ל-223.
 
בתוך כך, מזכ"ל האו"ם באן קי מון גינה אמש (שני) את ישראל על אישור בניית 800 יחידות דיור במעלה אדומים ומזרח ירושלים. לדבריו, "ההחלטה על הבניה מעלה תהיות לגבי כוונותיה של ישראל לטווח הארוך". קי מון ציין כי "יש להימנע מהחלטות כאלה עבור קידום תהליך השלום, ולהמתין עם הבנייה עם שייחתם הסדר קבע. אני מאוכזב עמוקות מכך שההחלטה התקבלה ארבעה ימים בלבד לאחר פרסום דוח הקוורטט לענייני המזרח התיכון". בסיום דבריו, האשים המזכ"ל את ישראל בכך שהיא "שוחקת בהתמדה את הסיכוי לפתרון שתי המדינות".
 
הגינוי בא לאחר שבעקבות גל הפיגועים האחרון, אישרו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן את בנייתם של 800 יחידות דיור. 560 מהן ייבנו במעלה אדומים, 140 ייבנו בשכונת רמות בירושלים וכ-100 דירות בשכונות הר חומה ופסגת זאב. נתניהו וליברמן סיכמו על בניית 600 דירות לערבים בשכונת בית צפאפא בירושלים.
תגיות:טרורפיגועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה