חדשות בארץ

​חמאס: אין מו"מ עם ישראל להחזרת הנעדרים

איסמאעיל הניה בדרשת החג: "לא יהיה משא ומתן עם ישראל בנושא עסקת חילופי אסירים, לפני שחרור כל האסירים שנעצרו מחדש מאז שוחררו בעסקת שליט"

אא

איסמאעיל הניה, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מכחיש את הדיווחים על כך שמתנהל מו"מ עקיף עם ישראל על החזרת הישראלים המוחזקים ברצועת עזה.

במהלך נאום שנשא לציון חגיגות "עיד אל-פיטר", התייחס הניה לדיווחים בתקשורות אודות מו"מ עקיף שמתנהל עם ישראל, ואמר כי "מדובר במערכה שבה אנחנו מדיינים על זכויותינו. אין לנו כל סיבה למהר".

"לא יהיה משא ומתן עם ישראל בנושא עסקת חילופי אסירים", הבהיר הניה, "לפני שחרור כל האסירים שהשתחררו בעסקת שליט מבתי הכלא בישראל. מדובר בעמדה ברורה ויציבה אצל חמאס. ההתנגדות חרטה על דגלה להביא לשחרור האסירים מבתי הכלא של הכיבוש הישראלי. הדבר הזה נמצא בראש סדר היום והחשיבות שלנו, ותופס מקום חשוב בשאיפות שלנו".

כמו כן, במהלך נאומו אמר הניה כי ירושלים הינה בראש המאבק. "פיגועי הטרור שבוצעו לאחרונה בטורקיה ובסעודיה נועדו להסיט את המצפן מהאויב האמיתי של האומה האסלאמית, והוא ישראל", אמר.

"הגדה המערבית מרדה, והפכה להיות גורם מכריע בסכסוך עם "הכובש"", אמר. "סוגיית האסירים נמצאת בראש סדר העדיפויות ועל שולחן מקבלי ההחלטות".

בסוף דבריו, ציין סגן מנהיג החמאס כי "התקווה של העם הפלסטיני לניצחון אינה דמיון, אלא מציאות שאנו חיים בה". הוא הוסיף כי "האיומים על מלחמה חדשה בעזה אינם מפחידים. אין מדינה פלסטינית בעזה ולא תהיה מדינה פלסטינית ללא עזה".

תגיות:שחרור מחבליםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה