חדשות בארץ

באר שבע: נלחמים במצעד התועבה

מצעד התועבה עומד להתקיים ברחובות באר שבע. רב העיר, הגר"י דרעי: "אם המצעד לא יבוטל יפרשו נציגיה של ש"ס מהקואליציה"

אא

לאחר מספר שנים שבהן התקיים מצעד התועבה בבאר שבע בתוך מקום סגור, החליטו השנה מארגני המצעד לעלות דרגה, כאשר הם הודיעו כי בכוונתם לקיימו באחד הרחובות הראשיים של העיר ביום חמישי הקרוב.

כמובן שרבני העיר ותושביה שומרי המצוות הזדעקו לשמע הרעיון והם החליטו להתאמץ בכל דרך אפשרית כדי למנוע את קיומו של המצעד. אלא שכפי שהתברר להם, הדבר אינו פשוט כלל, שכן המצעד קיבל זה מכבר את כל אישורי המשטרה הנדרשים.

כחלק מהמערכה התקיימה ביום שישי האחרון ישיבה דחופה, בה השתתפו רב העיר הגר"י דרעי וכן רבני העיר ועסקניה השונים. בסיכומו של עניין הוחלט כי אם ראש העיר רוביק דנילוביץ יאשר את קיום המצעד ברחובות באר שבע, תדריך מועצת חכמי התורה של ש"ס את נציגיה במועצה לפרוש בו במקום מהקואליציה. בנוסף, הודיע הרב דרעי כי במקרה שהמצעד יתקיים, הוא עצמו ישקול לפרוש מתפקידו כרב העיר.

כמו כן, התקבלה בישיבה החלטה על קיום עצרת מחאה בה ישתתפו רבני כל השכונות וכן בני התורה של העיר והנציגים החרדיים שיפגינו את כאבם. בעצרת ייקראו פרקי תהילים ותובע מחאה גדולה על הפגיעה ברגשות תושבי העיר. התקווה שלהם, כפי שהם ציינו, היא שהעירייה תבטל לגמרי את קיומו של מצעד התועבה, או שלכל הפחות תעביר אותו למקום סגור, כפי שהיה גם בעבר.

 

תגיות:באר שבעמצעד הגאווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה