חדשות בארץ

​אורשר ממשיך לתקוף: "אני בז לקשת המזרחית ולש"ס"

לאחר שדבריו עוררו סערה רבתית, ניסה אורשר להתנצל, אך המשיך בהתקפותיו: "אני בז לאותם אנשים, מיעוט שמנסה למשוך לאחור את החברה בישראל, והם: הקשת המזרחית וש"ס"

אא

הבוקר (ראשון) התראיין גידי אורשר, מבקר הקולנוע בגלי צה"ל ברדיו קול חי. הוא התנצל על דבריו שעוררו סערה, אך המשיך לתקוף את "הקשת המזרחית וש"ס".

אורשר הסביר את הפוסט המקומם. "כתבתי נגד קבוצות אינטרסנטיות שמעוניינות לשמר את הפילוג ואת הקהלים לאחור, החבורה הזו התחילה לגלגל כדור שמן שאני קווה שילך ויתכווץ עם החמסין ומזג האוויר ועם פרשיות חדשות שעולות. והעיקר שהם מפמפמים דברים שלא כתבתי ולא התכוונתי. התכוונתי לתת כבוד לאנשים שהקימו את המדינה, אני ציוני – אוהב את המדינה ואת אזרחיה על כל הסוגים, אולם יש גופים בנו שדואגים לזרוע פירוד ושנאה שהולכת וגדלה בימים אלו ומאיימת לכלות אותנו, נגדם יצא הפוסט הזה, לא נגד מזרחים ולא נגד אשכנזים שבחרו בהתפתחות".

אורשר טען כי הוא אינו מבין מדוע התחוללה סערה גדולה בעקבות מה שאמר: "אני מרגיש שאני כלי פוליטי של האנשים שכעת יושבים בישיבת ממשלה בירושלים, ובמקום לדון על מצבנו הכלכלי ושאר הנושאים, הם דנים על גידי אורשר, קשקוש".

בהמשך דבריו, אומר אורשר במפורש כי דבריו כוונו נגד המזרחיים בכלל וש"ס בפרט. "אני בז לאותם אנשים ספציפיים, מיעוט בתוך חברה שמנסה ללכת קדימה, מיעוט שמנסה למשוך לאחור את החברה בישראל, והם הקשת המזרחית בצד אחד, וש"ס אתם מצד שני", הסביר, "זה שיש קבוצה של אנשים שהם עושים דברים שלא יעשו – זה לא הופך אותי לגזען. אתה לא תהפוך אותי לגזען, גזען זה אם הייתי אומר שכל המזרחיים כאלו. אני אומר שלא כל המזרחים, אלא קבוצה קטנה".

"יש לכם כוחות פוליטית הרבה יותר גדולים מאשר אני הקטן, אין לי שום דבר איש ולא נגד אף אחד נגד האנשים הללו, הבעיה שלי, היא בפעילות של אותן קבוצות שמנצלות את הכאב שחלק מהחברה מתקיימות עליו ומייצרות את הפילוג בעם".

אורשר הוסיף ותקף את מי שהתקיף אותו, לדבריו. "לשים את הדבר הזה כפי ששמו – זה פירוש מאוד לא נכון ורחוק ממה שהתכוונתי", אמר. הוא המשיך הגיב לטענות עליו שהוא מחפש כותרות. "אני איש זקן, אני פנסיונר של גלי צה"ל, עבדתי שם 45 שנה באמונה, מעולם לא תמצא גרגיר באמירות שאני מואשם בהם היום. אני את החותם שלי השארתי, שובל של מעשים ושל מפעלים שהקמתי כאן בארץ לקידום, יותר מהרבה הרבה אחרים. אני לא גזען ואני לא מתנשא".

בסיום דבריו, אמר אורשר כי "בעוד כמה רגעים אני עומד לפרסם פוסט שבו אני כותב כי: "רבים לא הבינו את מה שנכתב, ועל זה אני מצטער. האם שתיתם מספיק את דמי?הכל טוב?".

תגיות:גידי אורשרגלי צה"לש"ס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה