חדשות בארץ

פתח תקוה: פעוט חולץ בשלום לאחר שננעל ברכב

יממה לאחר הטרגדיה בערד, בו נפטרה הפעוטה באר הורוביץ ז"ל לאחר שנשכחה ברכב, פעוט ננעל ברכב וחולץ ללא פגע

אא
יממה לאחר הטרגדיה בערד: פעוט כבן שנה וחצי ננעל ברכב ברחוב רוטשילד בפתח תקווה. מתנדבי 'איחוד הצלה' שהוזעקו למקום הצליחו לחלץ אותו ללא פגע.

הפעוט ננעל ברכב, כשהמפתחות נותרו בפנים. האם המבוהלת הזעיקה את מתנדבי 'איחוד הצלה' שהגיעו במהירות למקום. הם שברו את חלון הרכב וחילצו את הפעוט כשהוא בריא ושלם.

בנג'י המלסדורף מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה וחצי שהיה נעול ברכב, כשהמפתחות בפנים הרכב. האם, שהייתה מחוץ לרכב, ביקשה ממני לשבור את החלון  בכדי לחלץ את הילד לפני שיתרחש אסון. לאחר שבירת החלון, הילד למרבה הנס חולץ בשלום וללא כל פגע לאחר כ-10 דקות ששהה ברכב שננעל. עשינו לו בדיקות רפואיות בזירה ולאחר מכן, לבקשת הוריו, הוא שב לביתו".

בארגוני ההצלה שבים וקוראים לציבור לא להשאיר ילדים בכלי רכב ללא השגחה אף לא לרגע.

אלי בין, מנכ"ל מד"א כתב הבוקר (חמישי) כי "ילדים שנשכחים במושב האחורי זו אינה גזירה משמים. אפשר למנוע את הטרגדיות הללו". בין הוסיף כי "בכל זירת אירוע או תאונה, צוותי מד"א נלחמים על חייו של כל פצוע. גם כשהכל נראה אבוד, לא מוותרים. עוד פעולה רפואית, עוד תרופה, עוד החייאה, עוד הנשמה. עושים כל מה שניתן ואף מעבר. במקרים רבים, מה שברגע הראשון נראה אבוד, כעבור כמה דקות של פעולות החייאה מגלה לפתע סימני חיים. לצערי הרב, לא כך פני הדברים כאשר מדובר בילד שהושאר בתוך מכונית לוהטת. ברוב המוחלט של המקרים כבר אין איך להציל את הגוף הקטן בשמש הקופחת".

בין המשיך ופנה לכל הורה ואזרח וביקש: "היו ערניים. אל תצאו מהמכונית מבלי שבדקתם שמישהו נשאר חלילה על הספסל האחורי. גם כשאתם חולפים ליד מכונית חונה, הציצו פנימה, תבדקו, ובכל מקרה של חשד הזעיקו מיד עזרה".
 
תגיות:פעוטרכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה