חדשות בארץ

ההורים חשפו: המינהל מתנכר לילדות החרדיות

גני ילדים בגבעה הצרפתית מוקמו בדירות מגורים, בטענה שאין שטח פנוי, אך התושבים גילו: המינהל הוציא מכרז על השטח לשימוש אומנים מחוץ לשכונה

אא

עשרות ילדות חרדיות המתגוררות בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים, נאלצות ללמוד בגני ילדים המצויים בתוך בנייני מגורים, זאת מכיוון שנאמר להן כי אין בשכונה שטח עבור מבנים. למרות זאת, בימים אלו חשפו ההורים כי המינהל הקהילתי הוציא מכרז לשטח ריק בתוך אשכול הגנים השכונתי.

גילוי זה הגיע במקביל לכך שבשבוע שעבר היה אמור להתקיים דיון על הנושא בעיריית ירושלים, בו היו אמורים לדון במצבם של הגנים החרדיים, אלא שהדיון בוטל ברגע האחרון על ידי המינהל הקהילתי. "כעת מתבררת גם הסיבה", טוענים התושבים המתוסכלים, "כיוון שהמינהל מנסה לסכל בכל דרך אפשרית את מתן המבנים לילדות".

התושבים ששמעו על המכרז שיוצא בימים אלו על שטחי הגנים - נדהמו. "לא ייתכן שהמינהל מספר לנו שאין שטח לגן ואנו נאלצים בשל כך למקם את הגנים בתוך בניינים, ואחר כך הוא יוצא במכרז עם השטחים הללו לתושבים מחוץ לשכונה", הם טענו.

ההורים גם ציינו כי הם עומדים לפתוח במאבק. בינתיים הם מיקדו אותו בשליחת מכתב למבקרת העירייה, בו הם התלוננו על הכיתות הצפופות ועל התנאים הבלתי הולמים. במידה ולא ייעשה דבר לפתרון המצוקה, הם הבטיחו שיעלו שלב ויחריפו את המאבק.

תגיות:הגבעה הצרפתיתגני ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה