חדשות בעולם

מתקפת גרזן מחרידה בגרמניה: "הקרון נראה כמו בית מטבחיים"

ארבעה בני אדם, מהם 3 בני אותה משפחה, נפצעו קשה במתקפת גרזן שהתבצעה על ידי פליט אפגני בתוך קרון רכבת בגרמניה

אא

ארבעה בני אדם, מהם שלושה בני משפחה אחת נפצעו אמש (שני) בפיגוע גרזן מחריד בגרמניה.  ארבעת הפצועים במתקפה הם בני משפחה בת חמש נפשות מהונג קונג: אב בן 62, אם בת 58, בתם – בת 27, והחבר שלה, בן 31. לשניים מהפצועים נשקפת סכנת חיים. בן משפחה חמישי, בנם בן ה-17 של ההורים, לא נפגע. ארבעה עשר איש נוספים לקו בחרדה. בשעת הפיגוע היו ברכבת 25 איש.

המתקפה התרחשה ברכבת במדינת המחוז בווארי. המחבל, פליט אפגני מוסלמי בן 17, תקף במכות גרזן ובדקירות סכין ארבעה בני אדם.

לאחר התקיפה האכזרית, נעצרה הרכבת בתחנה בפרברי וורצבורג, והמחבל נמלט ממנה. הוא ניסה לתקוף שוטרים שהתעמתו איתו, אך חוסל על ידם.

עד ראייה, הגר בסמוך לתחנה שבה נעצרה הרכבת אמר לסוכנות הידיעות הגרמנית DPA כי הרכבת "נראתה כמו בית מטבחיים", וכי דם כיסה את הרצפה. הוא סיפר כי ראה אנשים זוחלים מהקרון ומבקשים ערכת עזרה ראשונה, וכי קורבנות התקיפה היו עדיין מוטלים בתוך הקרון.

המחבל, פליט אפגני בן 17, הגיע לגרמניה ללא הוריו, והוא חי במוסד לפליטים מוסלמים בקרבה למקום בו ביצע את ההתקפה. בחדרו נמצא דגל דאעש מצויר - כך דיווחה הבוקר הטלוויזיה הגרמנית.

יצוין כי בשנת 2015 קלטה גרמניה כמיליון פליטים, ביניהם אלפי פליטים קטינים שהגיעו ללא ליווי הוריהם. רוב הפליטים הם מסוריה, עיראק ואפגניסטן, שברחו מהמלחמות המתחוללות בארצם, והביאו את הטרור לאירופה.

תגיות:גרמניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה