חדשות בארץ

שוב אסון: פעוטה נשכחה ברכב ונפטרה

חנה רינה פלדמן בת השנה וחצי נשכחה ברכב בביתר עילית ונפטרה. מחר צפויה הכנסת לדון בהצעת חוק למניעת שכחת ילדים ברכב

אא

אסון בביתר עילית: הפעוטה חנה רינה פלדמן נשכחה ברכב של אביה במשך כשעה וחצי ביום שישי בצהריים. היא פונתה על ידי כוחות ההצלה במצב אנוש, ורופאים בבית החולים שערי צדק נאלצו לקבוע את מותה.

הדבר ארע כאשר האב הגיע לביתו ברחוב המגיד ממזעריטש בעיר, והשאיר את התינוקת ברכב. כשעה וחצי לאחר מכן הוא הבין מה קרה, מיהר לרכב וגילה את בתו מחוסרת הכרה. הוא עצר את הרכב הראשון שעבר במקום וביקש ממנו לקחת אותו ביחד עם התינוקת אל תחנת ההזנקה של מד"א בכניסה לעיר.

עזרא גוטליב, כונן מד"א ומתנדב איחוד הצלה סיפר: "ילדה בת שנה וחצי הובאה על ידי בני משפחתה לנקודת מד"א בכניסה לביתר עילית. ניסינו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות והיא פונתה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק".

רק לפני כשבוע וחצי נשכחה התינוקת באר הורביץ על ידי סבתה באזור התעשייה בערד. לאחר מאמצי החייאה ממשוכים נקבע מותה. כחודש קודם לכן נשכחו ברכב פעוט בן שנה ושמונה חודשים ופעוט כבן שלוש באחד מיישובי המועצה האזורית אל קסום בנגב. גם במקרה זה נקבע מותם. בתחילת הקיץ נשכח התינוק אליה וינגוט ברכב באשדוד ונפטר. על פי נתוני ארגון 'בטרם' בשמונה השנים האחרונות היו 380 אירועים של השארת ילדים או נעילתם בכלי רכב. כ-20 מהאירועים האלו הסתיימו במות הילד.

מחר (יום ראשון) צפויה ועדת השרים לענייני חקיקה לדון בהצעת חוק המציעה לחייב את אנשי הצוות בגני ילדים ובמעונות יום להודיע להורה בתוך שעה מפתיחת יום הלימודים אם ילדו לא הגיע לגן, במטרה לרתום את מערכת החינוך ומעונות היום לסייע במניעת השארת ילדים ברכב.

תגיות:רכבאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה