חדשות בארץ

סקר הלמ"ס: 94% מרוצים מרופא המשפחה שלהם

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתוני הסקר החברתי שערכה לשנת 2015. מן הסקר עולה כי רובו המוחלט של הציבור מרוצה משירותי הבריאות בישראל

אא

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתוני הסקר החברתי שערכה לשנת 2015. מן הסקר, שנערך על בני 20 ומעלה, עולה כי רובו המוחלט של הציבור בישראל מרוצה משירותי הבריאות והרפואה.

על השאלה האם הם היו מרוצים מהטיפול הרפואי שקיבלו בבית החולים, השיבו 82% כי הם היו מרוצים מהטיפול הרפואי שקיבלו במהלך אשפוז בבית חולים, בעוד 18% היו לא כל כך מרוצים או לא מרוצים בכלל.

עוד עולה מהסקר כי 85% היו מרוצים מהיחס של אנשי הצוות הרפואי ו-76% היו מרוצים מהתנאים הפיזיים של האשפוז, ובהם מספר האנשים בחדר, רמת האוורור שלו, האוכל ומידת הניקיון.

האם הישראלים מרוצים מהתנהלותו של חדר המיון? מקרב המבקרים בחדרי המיון, 72% היו מרוצים מיחס אנשי הצוות הרפואי, לעומת 27% שלא היו כל כך מרוצים או לא היו מרוצים בכלל מיחס הצוות.

מהתנאים הפיזיים בחדר המיון, 61% הביעו שביעות רצון, לעומת 37%, שלא היו כל כך מרוצים או לא היו מרוצים בכלל.

עוד עולה מהסקר כי מקרב המבקרים אצל רופא משפחה, 94% היו מרוצים מהיחס של הרופא, 90% היו מרוצים ממיקום המרפאה ו-83% היו מרוצים משעות הקבלה של הרופא.

מקרב אלה שפנו לרופא מקצועי, עלה כי 90% היו מרוצים מהיחס המקצועי שקיבלו במהלך הביקור. 94% היו מרוצים מהיחס המכבד שקיבלו מהצוות הרפואי, שכולל רופא ואחות, מתוכם 61% במידה רבה.

מה בנוגע לזמני ההמתנה לתור אצל רופא מקצועי? מן הסקר עולה כי 48% קיבלו תור בתוך שבועיים מזמן קביעתו, 24% המתינו בין שבועיים לחודש, 19% המתינו בין חודש לשלושה חודשים ו־5% המתינו יותר משלושה חודשים.

מן הסקר עולה עוד כי 73% הרגישו שותפים להחלטות על הטיפול בהם, 79% היו מרוצים משעות הקבלה של הרופא המקצועי, ו-78% הביעו שביעות רצון ממיקום המרפאה.

תגיות:רופא משפחהרפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה