חדשות בעולם

אובמה: "הילרי קלינטון ראויה לנשיאות יותר ממני"

נשיא ארצות הברית נאם בוועידה הדמוקרטית, הביע תמיכה מלאה בהילרי קלינטון ותקף את דונלד טראמפ

אא

נשיא ארצות הברית ברק אובמה עלה הלילה (חמישי) לדוכן הנאומים בוועידה הדמוקרטית בפילדלפיה, והביע תמיכה במועמדותה של הילרי קלינטון לנשיאות. "אני יכול לומר בביטחון שמעולם לא היה גבר או אישה, לא אני ולא ביל, שיותר ראוי או ראויה מהילרי קלינטון לשרת כנשיאת ארצות הברית של אמריקה",

"שום דבר לא באמת מכין אותך לדרישות של החדר הסגלגל", אמר אובמה בנאום התמיכה שלו. "עד שאתה יושב ליד השולחן הזה, אתה לא יודע מה זה לנהל משבר עולמי או לשלוח צעירים למלחמה. הילרי הייתה בחדר. היא הייתה חלק מאותן החלטות. אפילו בעיצומו של משבר היא מקשיבה לאנשים, שומרת על קור רוח ומתייחסת לכולם בכבוד".

אובמה הוסיף ותקף את המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ. הוא התייחס לסיסמת הבחירות של טראמפ "להפוך את אמריקה שוב לגדולה", באמרו כי "אמריקה כבר גדולה", וכי "הדבר אינו תלוי לא בדונלד טראמפ ולא באף אדם אחר".

אובמה ציין כי "טראמפ קורא לעצמו איש עסקים, שזה נכון, אבל אני מכיר המון אנשי עסקים שהצליחו מבלי להשאיר מאחוריהם שובל של תביעות, עובדים שלא קיבלו את שכרם, ואנשים שהרגישו שרימו אותם".

אובמה המשיך להתקיף את המועמד הרפובליקני. "מישהו באמת מאמין שאדם שבילה 70 שנים בלי להתייחס למעמד העובד פתאום יהיה המגן שלכם? אם כן, הצביעו עבורו. אבל אם אתם באמת מודאגים מתשלומי חשבונות, ובצמיחה כלכלית, אז הבחירה אפילו לא צמודה. אם אתם רוצים מישהו עם ניסיון של חיים שלמים במאבק על שכר גבוה, מסים הוגנים - אתם צריכים להצביע עבור הילרי קלינטון".

במהלך נאומו של אובמה, הגיב הקהל בקריאות בוז רמות לאזכורו של טראמפ. על כך ענה אובמה: "אל תקראו בוז, הצביעו!"

תגיות:אובמה ברקהילרי קלינטוןנשיאותארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה