חדשות בארץ

הערבי הציל את משפחת מרק, ופוטר מעבודתו

הרשות הפלסטינית פיטרה את אחד מהערבים שסייעו לבני משפחת מרק לאחר הפיגוע. ראש מועצת הר חברון הגיב: "מחובתנו לעזור לו"

הלווייתו של מיכאל מרק הי"דהלווייתו של מיכאל מרק הי"ד
אא

חודש לאחר הפיגוע בו נרצח מיכאל מרק הי"ד, ורעייתו נפצעה קשה, פוטר הערבי שהגיש למשפחה סיוע לאחר הפיגוע. את הדברים חשף יוחאי דמרי, ראש מועצת דרום הר חברון, אשר ציין כי הוא נפגש השבוע עם אותו ערבי, והוא ביקש ממנו לסייע לו בהסרת מניעת רישיון העבודה שהוטל עליו בשל סיועו ליהודים.

"פניתי בתגובה במכתב לשר הביטחון בנושא", סיפר דמרי, "כי אני חושב שבמקרים כאלו חובתנו כעם יהודי להוקיר תודה לאותם אנשים המתנהגים כבני אדם וכמצופה מהם במקרים אלו. דווקא בעת הזו יש לחזק את הכוחות החיוביים ולהעביר מסר ברור כי התנהגות נורמטיבית וחיובית תגרור גם מאתנו תגמול נורמטיבי וחיובי".

גם שרת המשפטים שקד שביקרה היום בהר חברון, נסערה לשמע הדברים והודיעה כי תפנה למזכ"ל האו"ם. "אני חושבת שטוב יעשה מזכ"ל האו"ם, אם יפנה לרשות הפלסטינית בדרישה שלא להתעלל באדם שעוזר למשפחה פצועה", היא טענה.

במקביל, נשמעו היום בשורות טובות מבית החולים הדסה עין כרם. מבית החולים נמסר כי חוי מרק, אלמנתו של מיכאל מרק הי"ד עברה בהצלחה את ניתוח הראש שהתקיים בשעות הבוקר ומצבה טוב. ״הניתוח היה מורכב. הוא עבר בהצלחה וחוי ערה לחלוטין ומתקשרת עם כולנו", בישרו בהדסה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:מיכאל מרקפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה