חדשות בארץ

הרש"פ מעודדת לפיגועי התאבדות: "מות השהידים הוא הדרך להצטיינות ולגדולה"

הרש"פ מעודדת את ילדי הרשות לצאת לפיגועים ולא לפחד מהמוות. "שישה עשר תלמידי תיכון מתו השנה מות 'שהאידים' והגיעו על ידי כך להצטיינות ולגדולה"

מתוך שידורי הטלוויזיה של רשפ (צילום מסך: ’מבט’)מתוך שידורי הטלוויזיה של רשפ (צילום מסך: ’מבט’)
אא

חוקרי מכון 'מבט לתקשורת הפלשתינית' מדווחים כי הרש"פ מנצלת כל הזדמנות להעביר לילדי הרשות הפלשתינית מסרים כי מות ה'שהאידים' הוא ההישג הגבוה ביותר שניתן להגיע אליו.

הרש"פ ניצלה את הפרסום הרשמי של ציוני הבגרות של הנערים ברשות הפלשתינית, והתייחסה באריכות לנערים אשר נהרגו בגל הטרור האחרון, רובם ככולם בעת שביצעו פיגועי טרור כנגד ישראלים.

עם הדיווח על ציוני הבגרות, האדירה הרש"פ את הנערים המחבלים אשר "החמיצו" את בחינות הבגרות שלהם. במקום לנצל את הבמה ולהתנגד ליציאתם של נערים לפיגועי טרור, ציינה אותם לשבח והודיעה כי מות השהידים שלהם הוא "הניצחון הגדול".

"יום פרסום תוצאות מבחני הבגרות ידוע כיום של ציפייה ארוכה", ציטטו ב'מבט' את הדיווח הפלסטיני. "חלק מתאכזבים כי לא קיבלו את הציון שייחלו לו או כי לא הצליחו; חלק רואים את היום הזה כיום לידתם וכתחילת דרכם בחיים, בעבודה ובבנייה; ואילו משפחות השהידים וקרוביהם מוצאים את עצמם גאים בשהאדה שבניהם השיגו אצל הבורא ובמולדת... שישה עשר תלמידי תיכון הצליחו להשיג את 'השהַאדָה של המולדת' ולעמוד במבחניה הקשים, שכן מות-השהידים הוא הדרך להצטיינות ולגדולה ודרכם של אלה שיודעים את הדרך אל הניצחון הגדול", נכתב בדיווח.

ב'מבט' מוסיפים ומציינים כי זו אינה הפעם הראשונה שהרש"פ מעבירה לילדים מסר לפיו המוות גדול מהחיים. ב'מבט' מציינים כי לאחרונה פורסם בעיתון הילדים 'זייזפונה', הממומן ע"י הרש"פ, שלוש פעמים שיר המעודד לצאת לפיגועי טרור.

מילות השיר מעבירות לילדים מסר שלא לפחד מהמוות. "אם אתה יודע שנולדת עם גזר דין מוות, ואתה הולך אל מותך ללא אכפתיות - אז אתה פלסטיני! אם הרווית בדמך החופשי את עץ המולדת מתוך אהבה, והושטת את שאריות אברי-גופך כגשר עבור הבאים - אז אתה פלסטיני!", מצטטים ב'מבט' את השיר המסית.

תגיות:טרורהסתהרש"פ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה