חדשות בארץ

אימה בנגב: השוטרים ברחו, והותירו את האב ובנו בן הארבע, תחת מתקפת אבנים

יו"ר מועצת הנגב, שמואל ריפמן, שיגר מכתב דחוף למפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשייך, ובו תיאר בפרוטרוט את האירוע שהתרחש השבוע סמוך לכפר רתמים שבנגב, ובמהלכו פורעים בדואים שיידו אבנים לעבר שוטרים - הצליחו להבריחם מהמקום בעוד אב ובנו בן הארבע 'שילמו את המחיר'

אא

יו"ר מועצת הנגב, שמואל ריפמן, שיגר מכתב דחוף למפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשייך, ובו תיאר בפרוטרוט את האירוע שהתרחש השבוע סמוך לכפר רתמים שבנגב, וכתב כי הפורעים הבדואים יידו אבנים לעבר השוטרים, הללו ברחו מהמקום ותושב היישוב רתמים שילם את המחיר.  

"הגעתי לצומת לפנות שמאלה, וראיתי משמאל שלושה רכבים משטרתיים. טנדרים גדולים מסוג פורד מגיעים לצומת, ומימין, מעבר למעקה הבטיחות – ארבעה או חמישה טרקטורונים, ובחורים רעולי פנים זורקים אבנים בטירוף על שלוש הניידות", סיפר עד ראייה. "עצרתי באמצע הצומת, וחיכיתי לתגובת השוטרים, ואולי לעזור להם, אבל הם נתנו גז ונעלמו".

לדברי ריפמן, השוטרים הותירו מאחוריהם אחד מתושבי רתמים, שנכח באותה עת במכוניתו ביחד עם בנו בן הארבע – ומטר האבנים לא איחר להגיע גם אליהם. אחת האבנים שנזרקו לעבר המכונית, חדרה דרך השמשה הקדמית, ונחתה באורח נסי לחלוטין – סמוך למושב הבטיחות של הילד. "זהו אירוע חמור ביותר, ואני דורש לחקור את התנהלות השוטרים ומפקדיהם בעת האירוע, לתפוס מיד את מיידי האבנים ולהעמיד אותם לדין", כתב ריפמן במכתבו.

תגיות:אלימותנסבדואיםנגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה