חדשות בארץ

הרשות הפלסטינית: "אל תרכשו מוצרים מישראל, הם נגועים בחיידקים!"

הרשות הפלסטינית מנצלת את משבר הסלמונלה ומזהירה: "אל תקנו מוצרים ישראליים", ומהי הסיבה שאת טחינת הנסיך היא דווקא כן ממליצה לרכוש?

עפיף טנאוס, מנכל טחינת הנסיך (צילום: פלאש 90)עפיף טנאוס, מנכל טחינת הנסיך (צילום: פלאש 90)
אא

ברשות הפלסטינית יוצאים בקריאה להחרמת מוצרים ישראליים, בעקבות האזהרות האחרונות על מוצרים נגועים בחיידקים כמו סלמונלה.

למען האמת, קריאות להחרמת מוצרים ישראליים, נשמעו כבר מאז פרוץ האינתיפאדה הראשונה, כיוון שברשות חפצו לפגועה בפרנסה הישראלית, אלא שעד כה הדבר לא עלה בידם, מפני שהמוצרים הישראליים נחשבים לאיכותיים יותר מאלו שמיוצרים ברשות באופן מקומי. כעת, כך נראה, יש מי שמנסה להפעיל את האיומים מחדש.

ד"ר מוסטפא ברגותי, חבר הפרלמנט הפסטיני הוא אחד מאלו שמוביל את הקריאה לחידוש החרם, יחד עם תייסיר ח'אלד, הוועד הפועל של אש"ף ומקורבו של יו"ר הרשות מחמוד עבאס.

גם האגודה להגנת הצרכן ברמאללה הצטרפה לקריאה, ואף קראה למשרד הכלכלה הפלסטיני להוריד את המוצרים הנגועים מרשתות השיווק ברשות. במקביל עודדה האגודה את חברות הטחינה והחלבה המקומיות, לנצל את המשבר הישראלי ולפתוח בקמפיין לקידום המוצרים שלהן.

המעניין ביותר הוא שאת הזיהום שהתגלה בסלטי שמיר, הבליטו ברשות במיוחד, שכן החברה מייצרת באזור התעשייה בשומרון, אולם על חברת 'הנסיך' שייצרה את הטחינה שהתגלתה כנגועה, לא אמרו ברשות דבר, שכן החברה נמצאת בבעלות ערבית.

תגיות:סלמונלהרשות פלסטינית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה