חדשות בעולם

הסנטור מרקו רוביו: "אובמה, הפסק מיד את הסיוע לרצועת עזה"

במכתב ששיגר השבוע הסנטור מרקו רוביו (שהתמודד מול טראמפ על הנשיאות) למזכיר המדינה ג'ון קרי, קורא רוביו לאובמה להפסיק מיידית את התמיכה והסיוע לרצועת עזה, עד שיוכח שהכספים אינם משמשים את תא הטרור של החמאס

הסנטור מרקו רוביו (צילום אילוסרטציה: שאטרסטוק)הסנטור מרקו רוביו (צילום אילוסרטציה: שאטרסטוק)
אא

במכתב ששיגר השבוע הסנטור מרקו רוביו (שהתמודד מול טראמפ על הנשיאות) למזכיר המדינה ג'ון קרי, קורא רוביו לאובמה להפסיק מיידית את התמיכה והסיוע לרצועת עזה, עד שיוכח שהכספים אינם משמשים את תא הטרור של החמאס.

עוד צוין במכתב כי היות וחמאס מוגדר בארה"ב כארגון טרור המנצל בשיטתיות את כספי הסיוע שמגיעים מגופים הומניטריים שונים בעולם, יש לחקור את הדיווחים שהתקבלו לאחרונה בנושא, להכות על הברזל בעודו חם ולפעול מיידית להפסקת הסיוע כדי שמשלם המיסים האמריקני, לא יניח מעותיו על קרן הצבי.

הטריגר למכתבו זה, בין היתר, היה מעצרו של וחיד עבדאללה בורש, מהנדס תושב ג'בליה שברצועה - שהועסק על ידי האו"ם, אך נעצר בחשד שביצע פעילות בטחונית בשירות החמאס.

במעצרו הודה בורש כי בכירים נוספים כמותו, הצליחו להיכנס לארגונים המעניקים סיוע המוניטרי ברצועה, ובמסווה של עובדים 'מן המניין', הצליחו להעביר כספי סיוע לתאי הטרור ברצועה. "למרות הממצאים המזעזעים, אינני מופתע מכך שחמאס מנצל את הסיוע ההומניטרי, כדי לקדם את פעילות הטרור שלו נגד ישראל", כתב הסנטור במכתבו. "חמאס הוא הסיבה העיקרית לסבלם של הפלסטינים בעזה, והדבר כולל גם גניבת מיליוני דולרים מכספי הסיוע, שהיו מיועדים לאוכלוסיה הפלשתינית האזרחית".

תגיות:אובמהחמאסרצועת עזהטרורמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה