חדשות בארץ

מחדל הסלמונלה: עכשיו התביעה הייצוגית

נער בן 15 תובע את חברת יוניליוור ב-76 מיליון שקלים, וזאת לאחר שלקה בזיהום בשל הסלמונלה ואושפז בבית החולים. תביעתו מייצגת גם 27 אלף צרכנים נוספים

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

לאחר התפרצות פרשיית הסלמונלה במוצרי הקורנפלקס של תלמה, מתחילות להגיע כעת תביעות של צרכנים. השבוע, הגיש נער בן 15 בקשה לבית משפט לאישור תביעה ייצוגית נגד יוניליוור בהיקף של כ-76 מיליון שקלים. התובע טען באמצעות הוריו כי הוא סבל מאי נוחות, הקאות, שלשולים וחום גבוה. בהמשך הוא אף אושפז בבית החולים, כאשר תוצאות בדיקת המעבדה הוכיחו על כך שלקה בסלמונלה.

הורי הנער אף מסרו הקלטות של שיחות טלפון שאביו של הנער ניהל עם נציגי יוניליוור, עוד לפני שהחברה יידעה את הציבור בנושא. בשיחות ביקש האב מהחברה שתפעל בדחיפות כדי ליידע את הציבור, אלא שנציגי החברה נשמעים שם כשהם מתעקשים שוב ושוב על כך שאף מוצר נגוע של החברה לא יצא מחוץ למפעל.

בתביעה ציינו הורי הנער כי לאורך כל התקופה בנם המשיך לאכול מדגני הבוקר, וזאת בזמן שאילו החברה הייתה מודה בזמן בכך שהם נגועים בסלמנולה, ולא מטעה את הציבור, זה לא היה קורה.

התביעה שמוגשת על ידי עו"ד איתן פלג באה לייצג גם צרכנים נוספים שרכשו את המוצרים במהלך התקופה, גם כאלו שכיום כבר אינם יכולים לאתר את האריזות. לפי הערכות, מספר הצרכנים הנכללים בקבוצה עומד על כ-27 אלף צרכנים.

תגיות:סלמונלהיוניליוורתביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה