חדשות בעולם

אנטישמיות בארגנטינה: נערים יהודיים הותקפו על ידי גרמנים

נערים יהודיים שהגיעו למועדון, הותקפו על ידי נערים גרמניים שקיללו אותם ותקפו אותם פיזית. בקהילה היהודית מתריעים: "זו לא בדיחה, זו אידיולוגיה שהובילה לרצח שישה מיליון"

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

נערים מהתיכון היהודי בבואנוס איירס שבארגנטינה ביקשו בסך הכל לשבת במועדון בהרי האנדים, אלא שהם הותקפו על ידי נערים בני גילם מבית ספר גרמני. הגרמנים, כך על פי דיווח התקשורת המקומית, קישטו את עצמם בצלבי קרס ובשפמי היטלר, ולאחר מכן הם קיללו את היהודים ואף תקפו אותם באלימות.

אחד מהיהודים שהתראיין לתקשורת סיפר על כך שהוא וחבריו הבחינו בנערים שהתקשטו במוטיבים נאציים והם פנו לאחראי על המועדון בבקשה לסלק אותם משם, אלא שברגע שהמנהל ביקש מהנערים הגרמניים להסיר את המוטיבים, הם החלו לקלל ולתקוף את היהודים. אומנם במועדון היו גם צעירים מקומיים שכן ניסו להגן על היהודים, אלא שלבסוף החליטו בעלי המקום לפנות את כל בני הנוער שהיו שם – הן המותקפים והן התוקפים.

אריאל כהן סבן, מראשי הקהילה היהודית בארגנטינה הגיב לתקיפה החמורה, וטען: "הנושא הזה הוא לא בדיחה, אלא אידיולוגיה שהביאה לרציחתם של שישה מיליון יהודים על ידי הנאצים". לדבריו של כהן סבן: "אם הנערים הללו מעל גיל 16, צריך גם להטיל עליהם עונשים של חודש עד שלושה חודשי מאסר, כי מה שהם עשו נחשב לעבירה פלילית".

תגיות:ארגנטינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה