מעניין

הג'וב שעליו לא שמעתם אף פעם: קצינת קיפודים

אוכלוסיית הקיפודים הבריטית הולכת ומתמעטת, מה שיצר לאחרונה ג'וב חדש עם טייטל בלתי שגרתי: קצינת קיפודים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

על מקצוע כזה עוד לא שמעתם, אבל הוא אמיתי בהחלט: אלכסנדרה נורת', חוקרת בת 25, מונתה לאחרונה לקצינת הקיפודים של בריטניה, משרה שבצידה שכר של 31,000 דולרים לשנה.

בריטניה מתמודדת עם אוכלוסייה הולכת ומדלדלת של קיפודים, יונק קטן ודוקרני שחביב במיוחד על הגננים הבריטים בשל העובדה שהוא זולל חלזונות וכך מונע מהם להזיק לגינות. כתוצאה מהתמעטות מדאיגה של מספר הקיפודים, עם זאת, פרסמה בחודש שעבר הקרן למען חיי הבר במחוז סאפולק כי הם מחפשים את המועמד המתאים למשרה חדשה: קצין קיפודים שירכז את המאמצים לשימור הקיפודים הבריטיים ויהיה אחראי גם לייצוגו של הנושא הזה בציבור ובתקשורת.

מודעת הדרושים שפרסם הארגון זכתה לכותרות עולמיות – תודו שאין הרבה מודעות דרושים מעניינות יותר ממודעה שפותחת במילים 'דרוש קצין קיפודים'. אבל חיבה לקיפודים בהחלט לא היתה הדרישה היחידה: המועמד האידיאלי, הבהירה המודעה, יהיה בעל ניסיון בשימור חיי בר אבל גם בעל הבנה באקולוגיה של קיפודים.

מאה וחמישים מועמדים, ממגוון רחב של מדינות, הגישו מועמדות למשרה. רק ארבעה מהם, כולם בריטים, זומנו לריאיון. נורת', כאמור, קיבלה את העבודה.

את עבודתה כקצינת קיפודים תבצע מנורת' מהעיירה איפסוויץ', עיירה בריטית שנחשבת למרכז משמעותי של קיפודים. בין תפקידיה נכללים פיקוח על אוכלוסיית הקיפודים, העלאת מודעות לגורלם, וניהול קמפיינים שיעודדו אזרחים להפוך את החצרות שלהם לידידותיות יותר לקיפודים. המטרה הסופית שלה, הבהירו לה הבוסים החדשים, היא 'להפוך את איפסוויץ' לעיר הידידותית ביותר לקיפודים בבריטניה'.

נורת', בעלת תארים אקדמיים בזואולוגיה ובשימור, אמרה ל- BBC כי היא מחכה בקוצר רוח לתחילת עבודתה. "כל אחד אוהב קיפודים, והם חשובים למגוון הביולוגי של הנופים ושל חיי הבר שלנו", היא אמרה. "אני באמת מקווה להצליח לעניין אנשים ולעודד אותם לראות איך שינויים קטנים שהם יכולים לעשות יהיו משמעותיים ליצורים הקטנים הללו".

 

תגיות:מענייןקיפודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה