חדשות בעולם

כשהשכחה הופכת לשגרה: התינוקת שנשכחה ברכב, בזמן שהאם ערכה קניות - ניצלה

משטרת לייקווד שבארה"ב, עצרה השבוע אישה מהקהילה היהודית, שהשאירה את בתה בת הארבעה חודשים (!) ברכב הסגור למשך 40 דקות, בזמן ש'קפצה' לסופר לערוך קניות. "התינוקת ברת מזל שהיא נשארה בחיים", אמר השוטר שהציל אותה

אא

משטרת לייקווד שבארה"ב, עצרה השבוע אישה מהקהילה היהודית, שהשאירה את בתה בת הארבעה חודשים (!) ברכב הסגור למשך 40 דקות, בזמן ש'קפצה' לסופר לערוך קניות.

סטיב הייקל, שוטר בדימוס שעבר 'במקרה' במקום, שמע את הצרחות והבכי של הפעוטה, ומיהר לחפש את הרכב שממנו הם בוקעים. לבסוף הגיע לרכב מסוג 'ניסן' שחנה בחניית הסופר, וכך תיאר את הסיטואציה אליה נקלע: "ראיתי תינוקת רכה שצרחה, הזיעה, וגלגלה את עיניה. הרכב היה סגור לחלוטין, בלי טיפת אוויר בחום של 90 מעלות פרנהייט, ואת התינוקת כיסו בגדים חמים, ושמיכה. ניסיתי לפתוח את הדלתות, אבל הן היו נעולות".

הייקל לא בזבז זמן. הוא רץ אל מכוניתו, לקח את הפטיש שהוא מאחסן בה דרך קבע, ובעזרתו שבר את חלון הניסן, וחילץ את התינוקת במהירות. לאחר שהייתה בידיו, נכנס לאחת החנויות הממוזגות במקום, והתקשר לצוות פארמדיקים, ולמשטרה.

כשהאם סיימה לערוך את קניותיה ויצאה סוף סוף מהסופר – היא נחרדה לגלות אנשים רבים מתקהלים סביב מכוניתה, וכשהבינה מדוע, פרצה בבכי ונכנסה ללחץ. "התינוקת ברת מזל שהיא נשארה בחיים", אמר השוטר שהציל אותה. האם נעצרה, ובהמשך תועמד לדין בגין הזנחה. בד בבד תוגש בקשה להעביר את הפעוטה אל חזקת אביה. 

תגיות:אסוןנסילדיםשכחת ילדים ברכבארהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה