חדשות בארץ

הרצל שאול, אביו של אורון שאול, הלך לעולמו

שנתיים לאחר נפילת בנו במבצע צוק איתן, הלך לעולמו הרצל שאול, אביו של החייל אורון שאול, בקשתו האחרונה: "השיבו את בני הביתה"

(צילום: אלבום משפחתי)(צילום: אלבום משפחתי)
אא

הרצל שאול, אביו של החייל אורון שאול, הלך לעולמו ביום שישי בשעות הצהריים, כשנתיים  לאחר נפילת בנו אורון במבצע צוק איתן. אורון, כזכור, נחטף במהלך הקרב בסג'עייה והחמאס הודיע כי הוא מצוי ברשותו, אך בצה"ל קבעו כי אורון אינו בין החיים והכריזו עליו כחלל שמקום קבורתו לא נודע, ומשפחתו ישבה עליו שבעה.

לפני מספר חודשים חשף הרצל שאול לראשונה כי אובחנה אצלו מחלת הסרטן, ואף ציין כי הוא חש שהצער והדאגה לגורלו של אורון השפיעו קשות על מצבו הרפואי שהלך והידרדר. בחודשים האחרונים הוא נלחם על חייו, ובמקביל גם ניהל חזית למען השבת בנו הביתה. בין היתר הוא הקים מאהל מול בית ראש הממשלה, וכן הוביל מהלך כדי לחסום את דרכן של המשאיות לעזה ולהפגין מול בתי הכלא שבהם מוחזקים אסירי חמאס. בשבועות האחרונים התחנן שאול וביקש מהממשלה שוב ושוב להגביר את המאמצים להשבת בנו, לפני מותו. כאמור, ביום שישי, נפטר הרצל שאול בגיל 54 בטרם זכה לראות את בנו שב הביתה. בעת פטירתו היו לצדו אשתו זהבה ושני בניו – אבירם ואופק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "קיבלנו בצער רב את הידיעה על פטירתו של הרצל שאול, שסבל ממחלה קשה ונאבק בתקופה האחרונה על חייו. בפגישותינו עם הרצל ראינו אדם חזק שהקדיש את כל זמנו ומרצו למאבק על בריאותו ולמאבק למען השבת גופת בנו אורון ז"ל. אנו מבקשים להשתתף בצער המשפחה בשם כל עם ישראל ולהבטיח שנמשיך לפעול בכל המישורים להשבתו של אורון לקבר ישראל. מאמץ זה לא ייפסק עד שאורון ישוב הביתה".

תגיות:אורון שאולהרצל שאול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה