חדשות בעולם

זעזוע ברשת: "אף פעם לא הייתה שואה. אבל הייתה צריכה להיות, ואנחנו נדאג שתהיה"

ג'נוסייד זה כאן: תמונה שפורסמה לצד טקסט מרושע במיוחד על רצח יהודים, ככל הנראה על ידי פרופסור אנטישמי הידוע כמכחיש שואה - הצליחה לגרום לזעזוע ברשת. "אני לא אנוח עד שכל היהודונים המטונפים והטפילים ייאספו ויישחטו כמו השרצים שהם", נכתב

אא

האם הרשת החברתית 'פייסבוק' מקדמת תכני הסתה כנגד יהודים? תמונה שפורסמה ככל הנראה על ידי פרופסור אנטישמי הידוע כמכחיש שואה, והגיעה למחלקת איסוף המידע של אתרים הנאבקים באנטשימיות – הצליחה לעורר את תמיהתם של אלו.

לצד התמונה - בה נראה יהודי בעל חזות חרדית, כשהוא מותקף על ידי אדם שאינו יהודי – נכתב באותיות של קידוש לבנה, טקסט מרגיז במיוחד שאלו מילותיו: "הפעם לא ישארו יהודונים בחיים כדי להתפשט ברחבי העולם כמו ג'וקים. אנחנו נאסוף אות כולם לתוך התנור, והזיכרון הרקוב שלהם סוף סוף יימחה. אף פעם לא הייתה 'שואה' אבל הייתה צריכה להיות, ותהיו בטוחים שתהיה – כמו שמגיע לכם יהודונים עשירים. אני לא אנוח עד שכל היהודונים המטונפים והטפילים ייאספו ויישחטו כמו השרצים שהם. לאדם הלבן הספיק יותר מדי מהיהדות הבינלאומית, ואנחנו יותר ממוכנים להכות את הטפיל בפעם המיליון.

"היהודונים החמדנים עם האפים העקומים יודעים שימיהם ספורים, ובניגוד לעבר – אין להם לאן לברוח. אנחנו נאסוף את כולם לתוך התנור, והזיכרון הרקוב שלהם סוף סוף יימחה מכוכב הארץ, אחת ולתמיד. כמו כל טפיל, היהודי ימשיך להתרבות עד שהאחרון שבהן יימחה. זו הסיבה מדוע חשוב שכל היהודונים יישחטו באכזריות וללא רחם, לטובת כולנו. להרוג את כל היהודים עכשיו, עד האחרון שבהם!", לשון הטקסט.

אתרי המאבק נגד האנטישמיות החליטו שלא לטמון ידיהם בצלחת, והעבירו את התמונה לצד הטקסט, להנהלת פייסבוק. אך למרבה הפלא, לא רק שהפוסט לא הוסר, 'פייסבוק' הזדרזה 'לתרץ' את המשך פרסום התמונה ואמרה כי מדובר בפוסט 'לגיטימי', 'מקובל' ו'תקני' - על פי הקריטריונים שלה. רק ימים ספורים לאחר מכן הוסר הפוסט, ועדיין לא ברור האם הייתה זו רשת ה'פייסבוק' שיזמה את המעשה מחשש לשמה, או שמא מדובר במפרסם הפוסט 'בכבודו ובעצמו', שחשש מהד ציבורי ומגינויים כלפיו.

תגיות:יהודיםפייסבוקהסתהג'נוסייד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה