בריאות ותזונה

האם נמצא מזור טבעי למחלת הסרטן, כבר בשנת 1951? הכירו את דיאטת בודוויג

בשנת 1951 טענה מדענית גרמניה בשם ג'ואנה בודוויג, כי בידיה הפתרון האולטימטיבי למניעת סרטן. הצעתה נדחה על הסף על ידי הרופאים האמריקנים, אך עד היום ישנה דיאטה מיוחדת על שמה, שמבוססת על גבינת קוטג' ושמן פשתן, בד בבד עם הנחיות נוספות

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק
אא

האם נמצא מזור טבעי למחלת הסרטן, כבר בשנת 1951?

בשנת 1951 הכריזה מדענית גרמנייה בשם ד"ר ג'והאנה בודוויג, כי השילוב האלוטימטיבי בין שני מוצרים 'שיש לכולם בבית' – הוא הוא המזור הטוב ביותר למחלת הסרטן.

ד"ר בודוויג החזיקה בשני דוקטורטים – האחד ברפואה, והשני בכימיה ופרמצבטיקה, ובהיותה חובבת מושבעת של פיזיקה, פסיכולוגיה, ביוכימיה, מחקר רפואי ורפואה טבעית – הצטיינה מאוד בתחומה, ואף כתבה מאמרים רבים בנושא. במשך שנים אף חקרה את התרופות המוצעות לחולי סרטן, הייתה חברה במכון לחקר הסרטן ומועמדת שבע פעמים לפרס נובל.

בשנת 1952 הוכתרה בודוויג למומחית בכירה של המרכז הממשלתי לתרופות ושמנים מעובדים, ובאחד המחקרים שלה הצליחה להוכיח שיש קשר ישיר בין צריכת שומנים מעובדים- מסחריים, לבין הרס של תאים ורקמות בגופנו, שלבסוף עשויים להוביל חלילה למחלה כרונית סופנית. כולנו מודעים לעובדה ששומנים סותמים את הוורידים והעורקים שלנו, והם הגורם העיקרי להתקפי לב – אבל החידוש של ד"ר בודוויג היה שההשפעה ההרסנית מגיעה עד לרמה ה'תאית' ממש.

היא גילתה שכאשר שומנים לא רוויים מותקפים כימית – האיכויות הבלתי רוויות שלהם נהרסות יחד איתם, ו"הסוללה מתה, מכיוון שאין עוד אלקטרונים לטעון אותה בהם", כהגדרתה. מה שקורה אז הוא שכשהשומנים האיכותיים נהרסים, הם הופכים ל'לא פעילים', ולא מסוגלים לזרום לתוך הנימים ולחדש את מחזור הדם.

"הרופאים האמריקנים לא מוכנים להקשיב"

עוד גילתה ד"ר בודווגי במסגרת המחקר שלה אודות מחלת הסרטן, כי לתאי דם אדומים אצל אנשים חולי סרטן, חסרה שכבה שומנית שמופיעה אצל כל האנשים הבריאים. על סמך הגילוי הזה, הגיעה למסקנה שהטיפול הטבעי הטוב ביותר לחולי סרטן הוא דיאטה המבוססת על אורח חיים בריא, שילוב של פעילות גופנית ו... שני רכיבים עיקריים שאותם צריך להוסיף לתפריט היומי.

דד

אך מסתבר שלא כולם ששו לקבל את הצעתה. "הרופאים האמריקנים לא מוכנים להקשיב", כתבה באחד ממאמריה. "יש לי את התשובה למחלת הסרטן, אבל הם באים לכאן רק כדי להתבונן בשיטה שלי. מתרשמים, מתלהבים, מודים שהשיטה נשמעת להם מעניינת וטובה, אבל שם זה נעצר".

ולמרות שזה אמור היה לייאש אותה, ד"ר בודוויג לא אמרה נואש. היא התחילה לקבל מטופלים בקליניקה משלה, ודיווחה על 90 אחוזי הצלחה לפחות - אותם חלקה בשישה ספרים פרי עטה. שיטתה כללה מספר היבטים דרסטיים של שינוי תזונה, כשבראש ובראשונה הדגש הוא על צריכת גבינת קוטג' מעורבת בשמן פשתן ביחס מסוים.

בין היתר, הדגישה ד"ר בודוויג כי בדיאטה שלה החולה מנוע מלאכול מוצרים המגיעים מן החי (למעט גבינת קוטג'), או לצרוך תוספי מזון כלשהם.

והנה מקצת ההנחיות שהציעה בשיטתה:

  1. חשיפה יומיומית לקרני השמש (במידה).
  2. צריכה של מים מינרלים בלבד.
  3. אין לצרוך בשר או שומן של חיות, ומאכלים מעובדים.
  4. אין לאכול שאריות מזון, אלא להעדיף תמיד אוכל טרי.
  5. אכילה של ירקות ופירות אורגניים בלבד.
  6. שילוב של זרעי פשתן שנטחנו במקום, ואכילתם 15 דקות לאחר הטחינה.  
  7. אין לצרוך תוספי מזון.
  8. אכילה יומיומית של גבינת קוטג' שבה מעורבב שמן פשתן, ביחס של 1:2 (על כל כף קוטג', שתי כפות שמן פשתן).

מתכון מומלץ של ד"ר אקס – המבוסס על שיטתה של ד"ר בודוויג. צפו:

  1. כוס יוגורט מחלב עזים או כוס גבינת קוטג'.
  2. 4 כפות גדושות של זרעי פשתן או זרעי צ'יה טחונים.
  3. כפית שמן פשתן.
  4. כפית כורכום.
  5. כפית פלפל שחור (כדי שספיגת הכורכום תהיה יותר אפקטיבית).
תגיות:תרופהסרטןמדעבודוויגהמצאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה