חדשות בארץ

גופה שלישית אותרה בין ההריסות; גובר החשש לחייהם של ארבעה נעדרים

אסון קריסת המבנה הביאה למותם של שניים ולפציעתם של עשרים וארבעה, אחד מהם באורח קשה. ארבעה בני אדם לכודים עדיין בין ההריסות, והחשש לחייהם גובר ככל שחולפות השעות

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

מאמצי החילוץ של כוחות ההצלה נמשכים גם הבוקר (שלישי) במתחם המבנה שקרס בתל אביב. שלושה גופות אותרו מאז האסון ומספר לכודים חולצו. כעת מתמקדים הכוחות במציאתם של חמישה בני אדם שעדיין קבורים תחת ההריסות.

אתמול בשעות הערב חולצו מבין ההריסות חמישה בני אדם שהיו מוגדרים כנעדרים. בשעה זו ישנם ארבעה נעדרים נוספים, הלכודים במקום, וככל שחולפות השעות גובר החשש לחייהם.

כוחות החילוץ וההצלה, בסיוע של 500 קצינים וחיילים מחטיבת החילוץ וההדרכה, מיחידת החילוץ הארצית וצוות מיחידת 'עוקץ', הכולל כלבנים, פועלים ללא לאות וחופרים במקום על מנת לאתר את הלכודים. החפירה מתבצעת על ידי כלים מכנים ייחודיים וכן באופן ידני.

אמש ביקר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, באתר הקריסה והבהיר כי נעשים מאמצים עצומים כדי לאתר את הלכודים ולחלצם. "אנו מבינים את המצוקה ועושים הכל כדי להוציא את הנעדרים עם טכנולוגיה מאוד מרשימה. אנחנו יודעים בדיוק היכן הם נמצאים, ונתפלל שנגיע אליהם בזמן".

ראש הממשלה נשאל על ידי העיתונאים בנוגע להיעדר הפיקוח באתר הבנייה, אך סירב להתייחס לכך בשעה זו, וטען כי זהו אינו הזמן הנכון לעסוק בנושא. ראש הממשלה שיבח את פעילותם המקצועית והמסורה של כוחות החיפוש וההצלה.

האסון התרחש אתמול (שני) בסמוך לשעה 11:24 בבוקר. חניון תת קרקעי בן ארבע קומות, הנמצא בשלבי הקמה, קרס. כתוצאה מהקריסה נהרגו שני בני אדם, ועוד 24 נפצעו בדרגות שונות, כשמרביתם שוחררו כבר לבתיהם. ממשרד החוץ נמסר כי אחד ההרוגים הוא אזרח זר, וכן ארבעה מהפצועים מחזיקים באזרחות נוספת.

החניון שקרס אמור היה להתפרס על פני שטח של כ-17 אלף מ"ר ולכלול כ-600 מקומות חנייה.

תגיות:תל אביבקריסהלכודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה